czesio2009 napisał:
Ja Gabriel napisał:
czesio2009 napisał:
[b]odnośnie logowania się i korespondencji:
znajomy nie może zalogować się przez id bankowe i kodebrikke
ale ma d-nummer. czy to może byc powodem błędu w logowaniu?
Pytanie podstawowe:
Nie może się zalogować ponieważ:
- nie posiada tych możliwości, znaczy bankowego czytnika kodów.
- nie może się zalogować ponieważ źle się loguje.
- nie może ponieważ jest w Polsce i ma obawy przed dekonspiracją.
Posiadanie -D- numeru, nie ma żadnego znaczenia, przy logowaniu się do NAV, o ile wcześniej, został zarejestrowany ten właśnie system logowania.
Może ten ktoś, do tej pory logował się przez >MinID<,
a teraz chce się rejestrować przez >bankID<.
Trzeba również mieć i to na uwadze iż logowanie się do NAV przez telefon jest również niemożliwe o ile wcześniej taka usługa nie została aktywowana.
I sprawa najważniejsza, nie wiem czy można przy logowaniu, korzystać z kilku systemów,
z tego co się orientuję, to można aktywować tylko jeden system logowania.
ano dziadku gabrielu sprawa ma sie tak:na swoje konto ziomek wchodzi normalnie przez miniID ale jak już chce wysłać zapytanie przez <skriv til oss> to jest mozliwe tylko przez logowanie się na system bankowy i tu ma problem ponieważ po wpisaniu personalnego i kodu z tokena wyskakuje błąd...
Znaczy się dokładnie jest tak, jak napisałem wyżej.
Nie posiada w systemie NAV zarejestrowanego logowania przez >bankID<.
Powinien zarejestrować się przez zwykłe kody i tam w odpowiedniej zakładce, zarejestrować nowy system, lub jak ma możliwość to przejść się do najbliższego NAV i tam przy pomocy pracownika dokonać tej zmiany.
Na dzień dzisiejszy, nie jestem w stanie pomóc, ponieważ ja taką zmianę, dokonywałem LATA temu, gdy tylko dostałem czytnik kodów.