reklama | kup tutaj »

Lukasz Posanow, (117 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    Poznan
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Drammen
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 1434
  • Posty 4

Zdjęcia (1)

0
Lukasz Posanow (Drammen, Poznan) - ma nowego znajomego
20-02-2017 11:26
FRYZJERSTWO PAULINA Bojar
Drammen, Siedlce
Znajomi: 242
Posty: 1
Z nami od: 29-07-2015
Lukasz Posanow (Drammen, Poznan) - dodał(a) post do tematu
10-02-2017 16:23

Szukam pracy

Czesc wszystkim,mam pytanie-moze ktos pomoglby mi znalezc prace w Norwegi w reklamie?mam wieloletnie doswiadczenie w wyklejaniu i oklejaniu witryn sklepowych i aut.ponadto wykonuje litery przestrzenne podswietlenia led i neon.obecnie przebywam w Polsce i pracuje w branzy reklamowej ale nie stanowiloby to dla mnie problemu aby spakowac sie i wyjechac.mam tez duze umiejetnosci manualno plastyczne.maluje rysuje.pozdrawiam Marcin

Gaston
10-02-2017 16:50

Dzieki wielkie pozdrawiam.

Lukasz Posanow
10-02-2017 16:22

Jaki ten swiat bylby piekny gdyby kazdy kazdemu by pomagal i na tacy przynosil to czego by chcial. to troche smieszne ale chyba nie myslisz ze ktos Ci napisze . Mam dla Ciebie prace ,przyjezdzaj !!. Wez sie troche wysil, Jesli znasz jezyk,uruchom kompa,pogrzeb w necie. Strony Nav.no , Finn.no. poszukaj firm ktore sie tym zajmuja,wyslij im swoje prace,swoje cv ,napisz cos o sobie. Pozdrawiam

Gaston
10-02-2017 15:50

Moge wyslac Ci jakies swoje prace jakbys mogl mi pomoc

Zobacz więcej komentarzy
Lukasz Posanow (Drammen, Poznan) - dodał(a) post do tematu
25-08-2016 15:43

småjobb na finn.no

Witam
Czy ktos korzystał z finn.no a dokladnie z zakładki småjobb.Chodzi mi o płatność za dostęp do informacji o zleceniodawcy.czy to jest płatność jednorazowa czy w każdym ogloszeniu trzeba płacić za dostęp?dzieki za pomoc

943
1
Lukasz Posanow
25-08-2016 15:43

w kazdym ogloszeniu za dostep musisz placic.

Lukasz Posanow (Drammen, Poznan) - dodał(a) nowy wątek
22-08-2016 17:48

Ubezpieczenie auta

Mam maly problem. Mam do wymiany zderzak i lampe w aucie poniewaz uszkodzilem sam. Teraz nie wiem czy zglaszac to do ubezpieczalni czy lepiej na wlasny koszt to naprawic. Posiadam kasko wiec nie bedzie chyba z tym problemu jednak bardziej mnie interesuje ile bede placil w natepnym roku. Czy bedzie to duzo wieksza suma. Dzieki z gory za podpowiedz.

Polecane profile

Facebook Messenger YouTube Instagram