Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Witam wszystkich - Norwegia

1 Post
Popielarski Mirko
(Popielarki)
Wiking
Dość miałem Niewolnictwa za parę zł w Polsce i szukam pracy za granicą , z zawodu jestem mechanik kierowca mam doświadczenie ...ale mam też doświadczenie w pracy na budowie ..., mam uprawnienia elektryczne , na dzwigi typ HDS ..może znajdę tu kogoś kto pomoże znaleźć i pracę w Norwegii ? Nie znam języków obcych ..bo gdybym znał ..pewnie nie musiał bym nikogo prosić . Pozdrawiam Mirek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
420 Postów

(optymysta)
Wyjadacz
Popielrski napisał:
Dość miałem Niewolnictwa za parę zł w Polsce i szukam pracy za granicą , z zawodu jestem mechanik kierowca mam doświadczenie ...ale mam też doświadczenie w pracy na budowie ..., mam uprawnienia elektryczne , na dzwigi typ HDS ..może znajdę tu kogoś kto pomoże znaleźć i pracę w Norwegii ? Nie znam języków obcych ..bo gdybym znał ..pewnie nie musiał bym nikogo prosić . Pozdrawiam Mirek

Ciekawa konstatacja..gleboka. Pewnie Mirku bedziesz niewolnikiem za pare koron, ale zycze powodzenia. Sam nie mam niestety pracy dla multifunkcyjnych.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
701 Postów
Cortez1 N
(Cortez1)
Wyjadacz
optymysta napisał:
Popielrski napisał:
Dość miałem Niewolnictwa za parę zł w Polsce i szukam pracy za granicą , z zawodu jestem mechanik kierowca mam doświadczenie ...ale mam też doświadczenie w pracy na budowie ..., mam uprawnienia elektryczne , na dzwigi typ HDS ..może znajdę tu kogoś kto pomoże znaleźć i pracę w Norwegii ? Nie znam języków obcych ..bo gdybym znał ..pewnie nie musiał bym nikogo prosić . Pozdrawiam Mirek