Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Bergen i okolice - poszukuje pracy. - Norwegia

Czytali temat:
11 Postów
Karol Reczko
(KarolReczko)
Wiking
Witam.
Mam 23 Lata i szukam pracy na terenie Norwegii w Bergen i okolicach w dziale budowlanym, produkcji,magazynu lub gastronomicznym.

Od 17 roku życia pracuje jako asystent jak i samodzielny pracownik do prac generalno budowlanych i wykończeniowych oraz pracownik fizyczny w różnych kategoriach przemysłu na magazynach i produkcjach. Przez 4 pierwsze lata bylem na polskim rynku pracy potem wyjechałem do Angli na dwa lata - teraz znalazłem się Bergen. Z wykształcenia jestem logistykiem, angielski potrafię bardzo dobrze, rosyjski na poziomie komunikatywnym i norweskiego uczę się samodzielnie. Posiadam Fire Marshall do 2017 jak i obslugiwalem mini spycharke typu BobcaT przez ostatnie pół roku pobytu w Anglii od grudnia 2014 roku do czerwca 2015 jak i odbyłem trening wewnętrzny firmy, posiadam kwalifikacje i dyplom Potwierdzający technika logistyka, europass dokument w j angielskim i polskim pomagający mi znaleźć pracę w zawodzie. Jestem odpowiedzialny za swoje stanowisko pracy,uczciwy, ogarnięty, bez nałogów - nie pale, nie pije alkoholu.

Jeżeli masz jakie kolwiek informacje jak mógłbyś mi pomóc będę na prawde wdzięczny.

Dziękuję za chwile uwagi i czekam na jakieś wskazówki. Pozdrawiam.

====================∞
Sentencja na dziś?
Karma wraca.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty

(Andre_BG)
Nowicjusz
Czlowiek orkiestra
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
51 Postów
Radi Radi
(Radi)
Nowicjusz