Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca w Norwegii !!! - Norwegia

Czytali temat:
(1406 niezalogowanych)
1 Post
Adam Wszołek
(adamdg)
Wiking
Od kilku dni zastanawiam się nad wyjazdem do Norwegii. Chciałbym się zorientować poprzez wasze odpowiedzi czy warto. Mam wyższe wykształcenie inżynierskie po Politechnice Śląskiej. Pracuję jako Inżynier działu utrzymania ruchu w firmie przemysłu galwanicznego. No ale jako ten inżynier w sumie to kierownik zarabiam 1600zł a staż mam prawie 8 letni. Niestety przez moją głupotę całkowicie zaniedbałem sprawy nauki języka obcego (szef ciągle obiecywał ,że wyśle mnie na kurs i w ogóle wiele innych ciekawych rzeczy) W końcu nie wytrzymałem i postanowiłem wyjechać gdzieś za pracą. Teraz chciałbym wybrać się na kurs tylko nie wiem jaki czy angielski czy od razu norweski. Proszę o pomoc i kilka wskazówek czy w ogóle warto w moim przypadku próbować wyjechać do pracy do Norwegii.

Pozdrawiam
adamdg
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Łukasz Dziubeła
(luka178)
Wiking
Witam Pana.
Jestem producentem!
Ja piszę do pana z Polski z zapytaniem czy nie był by pan może zainteresowany współpracą ja mógłbym panu wysyłać domki letniskowe-działkowe, drewutnie itp. Łatwy montaż jest tych domków. Proszę o kontakt. Zdjęcia mogę wysłać emailem gdyby pan był zainteresowany. Pozdrawiam!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
648 Postów
Jabin Hazo
(Jabin z Hazo)
Wyjadacz
adamdg napisał: