Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

młody technik-informatyk wyjdzie za pracą - Norwegia

Czytali temat:
Gorguts ... (2725 niezalogowanych)
1 Post
Andrzej R
(DewREW)
Wiking
Wyjadę do Norwegi za pracą. Jestem po szkole technicznej, z dyplomem Informatyka. Potrafię pisać proste strony internetowe, znam HTML, CSS, Jquery. Bardzo dobrze radzę sobie z obróbką grafiki. Biegle władam systemmi Windows, znane mi są kwestie serwisowania sprzętu przenośnego i stacjonarnego i proste sieci. Pracowałem jako webmaster, przy obsłudze klietna, w fast food, w marketingu internetowym, w drukarni solwentowej jako pomocnik drukarza. CV i przykładowe prace mogę podesłac na życzenie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty

(dawidderkacz)
Nowicjusz
Budowlanka czeka na Ciebie..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
222 Posty
Pawel Kiełbasa
(Purii_id)
Stały Bywalec
Budowlanka tak, dla Tych bez wyższego technicznego wykształcenia...Dla tych z dyplomem są ciut inne możliwości.

Myśle, że chłopak może sobie porawdzić, jak tylko dobrze trafi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Purii_id napisał:
Budowlanka tak, dla Tych bez wyższego technicznego wykształcenia...Dla tych z dyplomem są ciut inne możliwości.

Myśle, że chłopak może sobie porawdzić, jak tylko dobrze trafi

Problem polega w tym, ze z podobnym wyksztalceniem to akurat ludzi w Norwegii nie brakuje.
Po co ktos ma zatrudniac kogos z Polski (bez znajomosci jezyka) jak moze sobie znalesc kogos na miejscu. Gdyby mial dodatkowo jakis inny techniczny zawod, to bylaby wtedy inna gadka.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
222 Posty
Pawel Kiełbasa
(Purii_id)
Stały Bywalec
Ano chyba, że tak.