Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

[problem] Skattekort - Norwegia

Czytali temat:
adam zet ŁUKASZ dzieniekks (1140 niezalogowanych)
4 Posty
Daniel Trela
(trelik)
Wiking
Witam,

mam pytanie, do jakiego urzędu pracodawca wysyła ten odcinek ze Skattekort? ,

problem jest mniej więcej taki:

przez okres wakacji pracowałem 2 miesiące i oddałem swojemu pracodawcy Skattekort ( nie robiąc jego kopii ), podobno trzeba Ją robić, i to kopie dawać pracodawcy, nie wiem dokładnie jak to jest... w każdym bądzie razie teraz pracuję od ponad 3 miesięcy i jest problem, bo nie dostarczyłem do nowej pracy odcinka Skattekort i przez to nie mogę dostać wypłaty za przepracowane poprzednie 2 miesiące... ( wypłatę za styczeń dostałem, z potrąceniem -50% podatku ) , i teraz moje pytanie, co zrobić aby odzyskać pieniądze które "zarobiłem" a ich nie mam...

urząd nie może wydać ponownie podobno Skattekort który został już wydany...

sytuacja skomplikowana jak dla mnie i za bardzo nie wiem co robić, pomoże ktoś?
cokolwiek, nazwa urzędu, albo jakaś rada, będę wdzięczny

dzięki
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Pracodawca nie wysyła do Nikogo tego odcinka ...
Ten odcinek jest tylko dla Niego /księgowej/ /.
Teraz powinieneś dać Mu Nowy odcinek który doszedł do ciebie ze skattu pocztą ...
>Skattekort 2012< del 1 jest dla firmy , reszta zostaje u Ciebie... czyli del 2 i del3....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Daniel Trela
(trelik)
Wiking
i wtedy powinienem dostać wypłatę za te 2 przepracowane miesiące ( za listopad i grudzien 2011) , jak oddam mu skatteekort 2012?

(chodzi o to że mój pracodawca jest teraz inny niż był przedtem i u tego poprzedniego został mój odcinek ze Skattekort 2011, a do nowej pracy od 3 miesięcy nie dostarczyłem tego skattekort bo nie miałem jak,)