ostatnio krąży po Facebooku wpis od zdesperowanego Norwega, pisze o obecnej sytuacji w tym kraju. bardzo ciekawy artykuł, dlatego zdecydowałam się go udostępnić
HVA SKJER MED «VELFERDSLANDET» NORGE ??
Vi venter og venter tålmodig vi nordmenn og håper på ett under fra den Norske regjering , men da må vi nok vente lenge for det blir bare verre og verre .
De «jager» fler og fler ut av Norge som ikke klarer mer . Bedrifter, folk med investeringsmuligheter . Ingen gidder lenger å tro på Julenissen med Støre i spissen for Norges mest handlingslammende regjering gjennom de siste tiår !!
Til og med « den vanlige mann i gata» har begynt å rømme fra Norge .
De selger alt de eier og har og rømmer fra ett synkende skip : Norge !!
For sånn er det ! Norge er ett synkende skip i finansverden nå ! Ingen vil satse på «risikolandet» Norge . For det er vi blitt !!
Snillismen vil ingen ende ta heller , regjeringen er raus med å støtte alt mulig økonomisk !, MEN , stort sett utenfor Norge ! De gir null til sine egne innbyggere . Litt smuler , men ellers ingenting !!
Vi sender pengene ut av landet , det er det vi gjør !!
Krona vil synke enda mer , renta vil gå enda mer opp ! Sann mine ord !!
Det er den norske regjering sin feil at vi nordmenn nå blir ruinert om vi drar til utland på reise . Vi jager investorer og folk som har bygd arbeidsplasser ut av landet , da må jo de som er igjen her betale mer avgifter selvfølgelig !!
Det er ett enkelt regnestykke !! Jo fler som blir skatteflyktning , jo mer må vi betale , jo mer går renta opp !!
Norges regjering «smisker» med alt og alle i utland , vi er ikke medlem av EU , men vi blir styrt av utland , så vi er egentlig i EU , og det er vel det de ønsker og egentlig !! . Norge er blitt ett molboland med en sittende regjering med lomma full av penger som ikke bryr seg om at vi « vanlige arbeidende» nordmenn lider mer og mer økonomisk !!
Se på helsesituasjon i Norge !! Det er snart ikke mulig å få time hos legen før det er gått 2 måneder . Bare dersom du trenger øyeblikkelig hjelp og er på randen til å stryke med !! Vi er foreløpig ett rikt land , hvorfor blir ikke helsevesen styrket mye mye mer ???
Psykiatrien har aldri hatt så stor etterspørsel som nå !! Folk er på randen !! Folk er blitt mer syke av denne situasjonen som blir mer og mer ekstrem
De som styrer Norge sitter selv som millionærer og milliardinvesteringer og bryr seg ikke om vi «vanlige folk» sliter . De har mer enn nok de !!
Mens vi får høre : Vis måtehold ! Med hva Statsminister Støre ???
Vi har snart ikke noe å vise måtehold med når vi nå må selge alt vi eier for å mate regjering og skattesystemet Norge med mere avgifter , skatter , bompenger, skatt på alt , absolutt alt !!
Snart må vi krysse av hver gang vi går på toalettet for å betale mer skatt !!
Dette går bare ikke lenger ! La oss samle oss nå !
Men for Guds skyld !! IKKE stem på Erna og co heller !!
På tide å forstå at det er noe helt nytt som må inn i den Norske regjering
ellers så er vi totalt styrt fra utland om noen år !!!
Disse folka er ikke der for oss !! De ignorerer alt vi sier fordi de vet at nordmenn er trauste og ikke gjør noe som helst !!
Vi må samle oss i Oslo å gi regjeringen klar beskjed : Nå er det nok !
Jeg er ikke medlem av noe parti lenger !! Det spiller ingen rolle når vi stemmer på de samme år etter år ! Null forandring !
Få Røkke og Gjelsten inn i den Norske Regjering !
Tror de hadde fått snudd avgiftstrømmen ganske fort !!
Jeg for min del vil ikke bo i Norge lenger !
Jeg er heldig , jeg kan fortsatt jobbe fra utland . Ikke alle kan det !
Så den sittende regjering vil bli skrevet inn i historien som den som raserte den Norske økonomiske situasjon , og vi «vanlige» folk må selge alt vi eier og har til spottpris til slutt , fordi den norske krona snart er det verste nederlaget vi kommer til å se tiden fremover !!
Dersom vi ikke reagerer !!
Vær så snill å del . Mulig jeg og snart blir stengt ute for å ytre meg . Men jeg blør for det norske folk , jeg er fortvilet fordi jeg ikke får gjort noe med denne situasjonen helt alene
Vi må vise at vi er Vikinger ! Vi må vise at vi vil kjempe for ett Norge som fortsatt kan gi våre etterkommere en trygg fremtid !
Del innlegget , alle som vil . Jeg legger ut dette offentlig
Vi må stå sammen nå Sammen ER VI STYRKE
Varme sendes ut til alle