Polsko-norweski

Kalendarz 2023

Kup teraz

Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Zasilek - Norwegia

Czytali temat:
Jan Maryjan Joanna Kuchnicka mart enty N O Anna xxx G123 G-321 Komik82 Maciej Trzcinski Anna O Riggman Daria.sz Pepe666 Piotr (740 niezalogowanych)
3 Posty
Komik82
(Komik82)
Wiking
Ma ktoś morze nr tel do zatrzymania zasiłku rodzinnego
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
G123 G-321
(G123)
Początkujący
Komik82 napisał:
Ma ktoś morze nr tel do zatrzymania zasiłku rodzinnego
NIE ma czegoś takiego jak jakiś telefon!
Niestety trzeba się zalogować na konkretną osobistą stronę w NAV i tam w odpowiedniej zakładce dokonać zawieszenie świadczeń zasiłkowych.
Inaczej się nie da.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
Komik82 napisał:
Ma ktoś morze nr tel do zatrzymania zasiłku rodzinnego

NAV 5555 3333 i w przeciwienistwie co Ci pisze ten matol Gabriel to sie robi telefonicznie 9-15
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
G123 G-321
(G123)
Początkujący
Riggman napisał:
Komik82 napisał:
Ma ktoś morze nr tel do zatrzymania zasiłku rodzinnego
NAV 5555 3333 i w przeciwienistwie co Ci pisze ten matol Gabriel to sie robi telefonicznie 9-15
Powodzenia w telefonicznym zawieszeniu zasiłku. Niematole.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
G123 napisał:
Riggman napisał:
Komik82 napisał:
Ma ktoś morze nr tel do zatrzymania zasiłku rodzinnego
NAV 5555 3333 i w przeciwienistwie co Ci pisze ten matol Gabriel to sie robi telefonicznie 9-15
Powodzenia w telefonicznym zawieszeniu zasiłku. Niematole.


Zeby skorzystac z telefonu matole tego forum trzeba uzywac jakiegos jezyka a ze Ty jedynie po polsku gadasz wiec sie nie dogadasz z Navem. Wszyscy veilederze odsylaja do zadzwonienia na infolinie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
G123 G-321
(G123)
Początkujący
Riggman napisał:

Zeby skorzystac z telefonu matole tego forum trzeba uzywac jakiegos jezyka a ze Ty jedynie po polsku gadasz wiec sie nie dogadasz z Navem. Wszyscy veilederze odsylaja do zadzwonienia na infolinie
Ano właśnie NIEMATOLE!
To jest numer tylko ogólnej infolinii, która i tak odsyła tylko i wyłącznie do konkretnej strony/zakładki NAV.
Skoro jesteś taki biegły w tym norskim języku, to sam sobie zadzwoń na ten numer i zadaj pytanie na podobny temat.
I wtedy będziesz dalej durnowato mędrkować.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
G123 napisał:
Riggman napisał:

Zeby skorzystac z telefonu matole tego forum trzeba uzywac jakiegos jezyka a ze Ty jedynie po polsku gadasz wiec sie nie dogadasz z Navem. Wszyscy veilederze odsylaja do zadzwonienia na infolinie
Ano właśnie NIEMATOLE!
To jest numer tylko ogólnej infolinii, która i tak odsyła tylko i wyłącznie do konkretnej strony/zakładki NAV.
Skoro jesteś taki biegły w tym norskim języku, to sam sobie zadzwoń na ten numer i zadaj pytanie na podobny temat.
I wtedy będziesz dalej durnowato mędrkować.


o tym wlasnie pisze, nierozumiem twojego zażenowania ta sprawa jak sam dobrze wiesz ze wszystko z navem zalatwia sie przez telefon...po co to komentujesz jak i tak sam wiesz ze nie masz racji ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
G123 G-321
(G123)
Początkujący
Riggman napisał:

o tym wlasnie pisze, nierozumiem twojego zażenowania ta sprawa jak sam dobrze wiesz ze wszystko z navem zalatwia sie przez telefon...po co to komentujesz jak i tak sam wiesz ze nie masz racji ?

Głupa grasz czy jednak faktycznie masz coś z łokciem.
Telefonicznie to można jedynie otrzymać ogólne info!!!.
Resztę niestety, trzeba samemu wykonać, przez konkretną stronę NAV, po osobistym darmowym Logowaniu. Lub zapłacić sporą kasę by to samo, zrobił w zastępstwie śmultinor. któremu też trzeba podać na tacy kody dostępu i inne wrażliwe dokumenty.
Na ten moment, kończą z tobą tą bezproduktywną dyskusję.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
G123 napisał:
Riggman napisał:

o tym wlasnie pisze, nierozumiem twojego zażenowania ta sprawa jak sam dobrze wiesz ze wszystko z navem zalatwia sie przez telefon...po co to komentujesz jak i tak sam wiesz ze nie masz racji ?

Głupa grasz czy jednak faktycznie masz coś z łokciem.
Telefonicznie to można jedynie otrzymać ogólne info!!!.
Resztę niestety, trzeba samemu wykonać, przez konkretną stronę NAV, po osobistym darmowym Logowaniu. Lub zapłacić sporą kasę by to samo, zrobił w zastępstwie śmultinor. któremu też trzeba podać na tacy kody dostępu i inne wrażliwe dokumenty.
Na ten moment, kończą z tobą tą bezproduktywną dyskusję.


Gabrys Ty piszesz o søknadzie a nie zatrzymaniu. Ty to faktycznie jestes matol bo nawet nie rozumiesz o czym piszesz, pozatym ty nigdy nie dzwoniles do navu bo niegawiarisz på norsk czy english

W jednych tematach radzisz ludziom gdzie nie masz zielonego pojecia o czymkolwiek a w drugich zebrasz o kawalek podlogi, jakas prace lub poprostu pomoc....Ty to faktycznie jestes DEBIL SKONCZONY
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
125 Postów
Stały Bywalec
hei, chyba się już przyzwyczaiłeś, że to ludzkie pojęcie przechodzi, to co ten facet wypisuje. Nie tak dalej jak parę dni temu pomogłam jednej starszej Pani, Norweżce zresztą, która przyszła do naszej fundacji bo zmarł jej mąż i chciała "zatrzymać" emeryturę. Jeden telefon do NAV i sprawa była załatwiona tj. emerytura wstrzymana. Musiałam tylko podać dane starszej pani, Pesel jej zmarłego męża i obiecać, że dośle akt zgonu. I sprawa załatwiona. Może temu gościowi myli się NAV z bankiem???!! Bo w banku to rzeczywiście trudno coś załatwić przez telefon.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram