Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

reklama | kup tutaj »

Catering w Norwegii? - Norwegia

Czytali temat:
mart enty boj fra oszlo Josef Satan xxxxxx xxxxxxxxxxx famila Przemek Dawid Koleśnik Onty_Ja_Gabriel_3. Zibi121 Elzbieta Siewiera Daniel Jagodziński piter75 nowakowski Krzysztof Wisniewski Jakub32 (2773 niezalogowanych)
3 Posty
Wiking
Dzień dobry, to mój pierwszy wpis na forum. Jestem w Norwegii od 2 tygodni, powoli przyswajam język i mam już pierwszą pracę, ale chciałbym założyć firmę cateringową. Jestem kucharzem - samoukiem i w sumie z takim właśnie marzeniem sobie tu przyjechałem, że dając innym radość w talerzach i merdając chochlą w garach zbuduję tu imperium. Piękna wizja, nie?

Zapewne na forum jest sporo weteranów Norwegii. Może coś podpowiecie, co z polskiej kuchni najbardziej lubią Norwedzy? Słyszałem do tej pory że tutejsi nie przepadają za gotowaniem, własną kuchnię mają dosyć biedną <patrz rybny budyń>, a za polską przepadają. Ogromna ilość mrożonek w sklepach podpowiada mi że istotnie, gotowanie nie jest tu popularnym... "sportem". Chciałem też zapytać jakie zwierzątko kojarzy wam się z polską kuchnią bo nie jestem pewien co dać na logo, wśród propozycji pojawił się wilk z chochlą w zębach, świnia, leniwiec, borsuk, gąska a nawet kapibara.

A, no i jakby ktoś szukał kogoś kto machnie pierogi w ilości hurtowej na imprezę, to oczywiście jestem w stanie się podjąć. Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
234 Posty

(S83)
Stały Bywalec