Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
17 Postów

(Ann95)
Wiking
Dzięki wielkie tak zrobię i sprawdzę to. Czytałem też na forum że uszczelka pod głowicą jak jest dupnieta to temp rośnie od razu, leci biały dym przy gazowaniu...a ja tak właśnie nie mam, auto przejedzie 10/15km z normalną temp ale jak zaczynają się większe gorki to wtedy rośnie mi temp i zaczyna się grzac...sam nie wiem co już mam myslec..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
274 Posty
jan paweł
(secondo)
Stały Bywalec
Ann95 napisał:
Dzięki wielkie tak zrobię i sprawdzę to. Czytałem też na forum że uszczelka pod głowicą jak jest dupnieta to temp rośnie od razu, leci biały dym przy gazowaniu...a ja tak właśnie nie mam, auto przejedzie 10/15km z normalną temp ale jak zaczynają się większe gorki to wtedy rośnie mi temp i zaczyna się grzac...sam nie wiem co już mam myslec..

Jesli wymieniales termostat to osoba ktora to robila mogla zostawic jakis paprok ktory przytkal wlot do chlodnicy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Konrad Sosnowski
(KonradS)
Wiking
Nowsze Diesle raczej szybko się nie grzeją jeżeli nie ma dogrzewania płynu, więc coś musi utrudniać bardzo przepływ płynu, wyklucz przede wszystkim te dwie rzeczy, sprawdź czy możesz wyjąć termostat i jeździć bez niego, jeżeli tak będzie i nie będzie się gotował sprawa będzie jasna
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
96 Postów

(petro6)
Początkujący
Jesli chlodnica jest caly czas zimna to znaczy ze plyn chlodzacy krazy tylko w malym obieguczyli w bloku silnika,najprawdopodobniej termostat zamkniety i nie puszcza plynu,mimo ze juz ma temperature.To pierwsze co powinienes sprawdzic.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
739 Postów

(qantan)
Wyjadacz
Ann95 napisał:
Witam. Otóż ma poniższy problem z przegrzewaniem sie samochodu, fiat punto diesel, nowy termostat niedawno wymieniany. Przy jeździe pod górkę temperaturą rośnie(przy dłuższej jeździe pod górkę rośnie aż do zapalenia się czerwonej lampki) chłodnica jest cały czas zimna na ciepłym i zimnym silniku, wentylatory działają ogrzewanie w samochodzie działa, chłodnica i nagrzewnica odpowietrzniona jak tylko umialem.. i nie wiem jak jest przyczyną przegrzewania się silnika...pompa wody ? UPG raczej nie ponieważ nie kopci auto na czarno i z rury wydechowej nie ma wycieku wody. Ktoś pomoże zna się lepiej lub miał podobny Problem?
myślę że powinieneś dopisać z którego roku masz auto i orientacyjnie pojemność silnika.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
17 Postów

(Ann95)
Wiking
2003 rok, 1.9jtd
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
739 Postów

(qantan)
Wyjadacz
kolego jak odpowietrzyłeś termostat?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
17 Postów

(Ann95)
Wiking
Na chłodnicy po lewej stronie odkrecalem czarny cypek i nagrzewnice na wezu miałem drugi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
piotr paj
(engels)
Wiking
ford huja wort, a fiat jego brat, wsio.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
140 Postów
Robert .
(BilXtra)
Stały Bywalec
I jak odkrecisz odpowietrzniki to wylatuje powietrze/płyn pod cisnieniem?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok