Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Pytanie do uzytkownikow MY CALL - Norwegia

Czytali temat:
Jan Maryjan Joanna Kuchnicka Kordian Gomółka Wieslaw Ozog Kasia K boj fra oszlo Monikka1 Kamil Bigus Jan Henryk Wachala Lord_Wader. Marej (949 niezalogowanych)
140 Postów
Robert .
(BilXtra)
Stały Bywalec
Czy macie też problemy z wysyłaniem MMSow? Dzwoniłem do biura obsługi, instrukcje, resety tel, wysłali mi nową karte i nic. Nie mogę wysłać a do mnie dochadzą. Wi-fi i internet z sieci działa bez problemu. Juz od 2 tyg tak walczę, mam nowy Xperia Z5. Nie mam pomysłów....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1631 Postów
Joanna Kuchnicka
(Asikhb)
Maniak
Nie mam problemów z wysyłaniem, ani otrzymywaniem wiadomości.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Paulina75 W
(Paula75)
Wiking
ani ja
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
140 Postów
Robert .
(BilXtra)
Stały Bywalec
Dzięki za odp. Właśnie pożyczyłem drugi tel i wszystko działa poprawnie. Coś mam z telefonem lub ustawieniami... tylko co???
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok