Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Wynajęcie pokoju w akademiku - Norwegia

Czytali temat:
(429 niezalogowanych)
21 Postów
Artur Pietrzak
(arturo82)
Wiking
Witam.
Wynajmuję za pół ceny pokój w akademiku od studentki która wyjechała na miesiąc.
Dzisiaj się dowiedziałem, że jest to nielegalne (nie jestem studentem) i w razie kontroli mogę dostać dużą grzywnę i oczywiście wylecieć z dnia na dzień na bruk.
Czy ktoś był w podobnej sytuacji i może to potwierdzić?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
a masz namiot?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz
arturo82 napisał:
Witam.
Wynajmuję za pół ceny pokój w akademiku od studentki która wyjechała na miesiąc.
Dzisiaj się dowiedziałem, że jest to nielegalne (nie jestem studentem) i w razie kontroli mogę dostać dużą grzywnę i oczywiście wylecieć z dnia na dzień na bruk.

Ty ... a ty kurwa widziales takie cuda w Polsce ze osoby niestudiujace mieszkaja w akademikach ? Ja pierwsze slysze aby ktos tak robil.... czy sie myle ?
Czy moze ktos byl w podobnej sytuacji i moze to potwierdzic?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
275 Postów
Janek Szaradek
(opptymus)
Stały Bywalec
Ronn napisał:
arturo82 napisał:
Witam.

Ty ... a ty kurwa widziales takie cuda w Polsce ze osoby niestudiujace mieszkaja w akademikach ? Ja pierwsze slysze aby ktos tak robil.... czy sie myle ?

Widac, ze nie studiowales. heheh. Mieszkaja/ waletuja nie tylko studenci.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Ronn napisał:
arturo82 napisał:
Witam.

Mylisz sie,
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
431 Postów

(Turysta11)
Wyjadacz