Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Gdzie w Norwegii najlepiej się żyje? - Norwegia

Czytali temat:
Andrzej Stachurski Agnieszka Kubczyk Patrycja Marciniak Przemek Kojak Matykowski anszafr EMILIA2 ... ,,, Ludmila Zan Paul Paul Marcin Kaźmierczak (9987 niezalogowanych)
9 Postów

(Maciek7)
Wiking
Cześć

Znam już trochę Norwegię i planuje przeniesienie się do Norge na stałe. Jestem inżynierem i chcę podjąć pracę w branży Oil&Gas. Dlatego mam pytanie do was: Gdzie waszym zdaniem warto w Norwegii zamieszkać? Zależy mi na tym aby miejsce to było nie dalej niż 100km od lotniska z tanimi lotami do Gdańska.
Wiem że w rejonie Oslo jest bardzo dużo biur firm z sektora wydobywczego, ale może lepiej zamieszkać np w Bergen albo Stavanger? Zastanawiam się czy pogoda w tych dwóch ostatnich jest wiele gorsza niż w Oslo?

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Wpierw znajdz prace, a jako inzynier nie bedziesz musial latac WizzAirem.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:5  
Odpowiedz   Cytuj
138 Postów
Michal Lozicki
(krefes1)
Stały Bywalec
No ma człowiek problem!!!! Pogoda!!!! Hmmmmm
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
a jakie papiery masz zamiar rzucić na stół
Politechniki w Płocku, Rzeszowie czy Białymstoku?
a może Uniwersytet w Łomży
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
krefes1 napisał:
No ma człowiek problem!!!! Pogoda!!!! Hmmmmm

No i by tanie loty byly.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów

(Maciek7)
Wiking