patim napisał:
awans spoleczny przez lozko
Wieczorem, to z każdym z nich szła w dyskotece do ubikacji - wypowiada się nastolatka, spotkana na małym placyku zabaw nieopodal Lewiatana. Stoją tu w grupie i rozglądają się z nudów. Dziewczyna jest niewiele młodsza od ofiary gwałtu.
Dziewczyna, jak to dziewczyna - słyszę w klubie - Tacy chłopcy mogli jej imponować. Kasa. Zawsze biedniejsze szukają bogatszych. Dziewczynom imponują tacy, co mają to, czego one nie posiadają. Chłopakom jednak, co innego zawsze wtedy w głowie. Na dyskotekach się spotykali. Ale, żeby dziewczynę po tym wszystkim tylko na przystanek autobusowy odprowadzić?
poczekamy na wyrok
wyrok już zapadł jełopie
Na jej niekorzyść przemawia fakt, że jest z ubogiej rodziny, której nie stać na drogich adwokatów.
no polskie żurnalisty nie rozumieją, że i nie stać na specjalistów od public relations
definicję przytoczę a nuż ci się uda coś pojąć
Public relations (PR) (z ang. publiczne relacje, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.
Nazwą powszechnie używaną w języku polskim jest również pijar lub piar, który jest głoskową realizacją pierwszych liter PR[1]
awans spoleczny przez lozko
Wieczorem, to z każdym z nich szła w dyskotece do ubikacji - wypowiada się nastolatka, spotkana na małym placyku zabaw nieopodal Lewiatana. Stoją tu w grupie i rozglądają się z nudów. Dziewczyna jest niewiele młodsza od ofiary gwałtu.
Dziewczyna, jak to dziewczyna - słyszę w klubie - Tacy chłopcy mogli jej imponować. Kasa. Zawsze biedniejsze szukają bogatszych. Dziewczynom imponują tacy, co mają to, czego one nie posiadają. Chłopakom jednak, co innego zawsze wtedy w głowie. Na dyskotekach się spotykali. Ale, żeby dziewczynę po tym wszystkim tylko na przystanek autobusowy odprowadzić?
poczekamy na wyrok
wyrok już zapadł jełopie
Na jej niekorzyść przemawia fakt, że jest z ubogiej rodziny, której nie stać na drogich adwokatów.
no polskie żurnalisty nie rozumieją, że i nie stać na specjalistów od public relations
definicję przytoczę a nuż ci się uda coś pojąć
Public relations (PR) (z ang. publiczne relacje, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.
Nazwą powszechnie używaną w języku polskim jest również pijar lub piar, który jest głoskową realizacją pierwszych liter PR[1]