Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

135 NOK/h - Norwegia

Czytali temat:
(1064 niezalogowanych)
38 Postów
MArta Osowa
(MartaOsowa)
Nowicjusz
nie znam się jeszcze na realiach norweskich,

w każdym razie dostałam ofertę pracy (sprzątanie) za 135 NOK za godzinę. oczywiście brutto.

czy to jest normalna stawka? czy jakaś super zaniżona?

czytałam rożne rzeczy winternecie, nawet gdzies wyczytałam, że są jakieś ustalone minimum dla poszczególnych zawodów i sektorze sprzątaczek minimum to od 148-156 NOK... ale nie wiem czy to prawda.

Może ktoś się zna?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
628 Postów
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
tak to prawda.
prawdą jest niestety również że w firmach sprzątających kantują na potęgę. np na kontrakcie widnieje opis stanowiska niezgodny z wykonywaną pracą, albo jeśli już stawka i stanowisko się zgadzają to nie jest płacony (lub tylko częściowo) czas przejazdów między klientami, więc tak czy siak na godzinę wychodzi mniej...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
38 Postów
MArta Osowa
(MartaOsowa)
Nowicjusz
karol3 napisał:
tak to prawda.
prawdą jest niestety również że w firmach sprzątających kantują na potęgę. np na kontrakcie widnieje opis stanowiska niezgodny z wykonywaną pracą, albo jeśli już stawka i stanowisko się zgadzają to nie jest płacony (lub tylko częściowo) czas przejazdów między klientami, więc tak czy siak na godzinę wychodzi mniej...

dzięki za odpowiedź.

a jeśli rzeczywiscie jest jakies minimum, ustanowione , to moze powinnam im to powiedziec... nie dośc ze pewnie nie bedą mi placic za czas dojazdu(bo nie ma o tym mowy w kontrakcie,ale spoko,zgodzilam sie na to) to jeszcze mam stawke niższą niż minimum dla sprzątaczek ?

z drugiej strony pewnie na moje miejsce mają 10 innych
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
217 Postów
El Mundo
(Matiboy)