Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(1599 niezalogowanych)
88 Postów
Simon Lajdecki
(blanko)
Początkujący
BiZi napisał:
bobi napisał:
nie dobry burek z ciebie

a jebal go pies...niech sobie sam szuka skoro taki cwaniak...

no i może znajdę a może nie. Nie płaczę z tego powodu, pracowałem już w Norwegii i nie jestem aż taki zielony jak Ci się wydaje Chodziło mi tylko o opinię a nie o to aby mi ktoś lokum znalazł...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1635 Postów
Maniak
blanko napisał:
BiZi napisał:
bobi napisał:
nie dobry burek z ciebie

a jebal go pies...niech sobie sam szuka skoro taki cwaniak...

no i może znajdę a może nie. Nie płaczę z tego powodu, pracowałem już w Norwegii i nie jestem aż taki zielony jak Ci się wydaje Chodziło mi tylko o opinię a nie o to aby mi ktoś lokum znalazł...

oo i jak milo, od razu lepiej, a wiec podpowiem Ci jak to mniej wiecej wyglada w Oslo.....mieszkania na miesiac czy 2 nie znajdziesz....tymbardziej bez depozytu, zostaje ci tylko hotel robotniczy, jeden jest na fornebu, o ktorym wiem......ALE na www.finn.no mozesz znalesc ogloszenia wynajmu pokoi...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
88 Postów
Simon Lajdecki
(blanko)
Początkujący

tak
w twoim przypadku wymiana opon mózgowych wydaje się niezbędna
i o klepkach pamiętaj
szczególnie szóstą i siódmą dopasuj

nie znasz mnie okupancie więc mordka w kubełek nie wiesz gdzie pracowałem i jakie mam doświadczenie więc mordka w kubełek Po tych wszystkich twoich postach, które czytam, jestem przekonany, że za Hitlera byś sprzedawał Polaków za wszystko co się da a Niemcom i Ruskom byś dupsko lizał jak ta wsza... spójrz na ilość minusów, które posiadasz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
88 Postów
Simon Lajdecki
(blanko)
Początkujący