W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Klienci Telenor zmuszeni do przejścia na droższy abonament
"Rzadko dzwoniła, częściej odbierała połączenia. Rachunki zawsze były niskie.
(...)
Rzecznik proponuje osobom, które rzadko korzystają z telefonu przejście na kartę."
Aż się dziwie, że ci ludzie sami na to nie wpadli dawno temu, ja od początku mam na kartę i na żaden abonament nigdy nie dałem się nabrać, bo skoro mało dzwonię to po jakiego kija mi stała miesięczna opłata. Kupię raz na pół roku (czy nawet rzadziej) doładowanie za 200 NOK i jest ok.
"Rzadko dzwoniła, częściej odbierała połączenia. Rachunki zawsze były niskie.
(...)
Rzecznik proponuje osobom, które rzadko korzystają z telefonu przejście na kartę."
Aż się dziwie, że ci ludzie sami na to nie wpadli dawno temu, ja od początku mam na kartę i na żaden abonament nigdy nie dałem się nabrać, bo skoro mało dzwonię to po jakiego kija mi stała miesięczna opłata. Kupię raz na pół roku (czy nawet rzadziej) doładowanie za 200 NOK i jest ok.