Czytelnia
Klienci Telenor zmuszeni do przejścia na droższy abonament
2

15 000 użytkowników Telenor od 1 maja będzie zmuszonych zmienić dotychczasową taryfę na nową, trzykrotnie droższą.
Operator wysyła do swoich klientów SMSy ostrzegające przed zmianą wysokości abonamentu. Wielu użytkowników sieci nie ma zamiaru płacić więcej za te same usługi i w maju przeniesie się do innych operatorów.
Oburzające
Jedną z klientek Telenor, którą sieć poinformowała o nadchodzących zmianach jest Marianne Smith z Holmestrand. Kobieta korzysta z abonamentu Fri 20. Został on stworzony z myślą o osobach, które nie wydają na telefon dużo. Smith potwierdza, że prawie nigdy nie wydaje na telefon więcej niż 49 koron miesięcznie. Tyle właśnie wynosi najniższa miesięczna opłata.
Kobieta była oburzona, kiedy dowiedziała się o zmianach. Nowy abonament będzie obowiązywał od pierwszego maja, jego nazwa to Prat 100. W tej taryfie minimalna miesięczna opłata to 129 koron.

telenor.no
Złość
- Pieniądze nie mają oczywiście aż takiego znaczenia. Jestem jednak zła, bo operator nie daje mi możliwości wyboru, a zmienia abonament na wyższy. Robią to tylko po to, aby wycisnąć z klientów ostatnią koronę. Nie miałabym nawet pożytku z tej opcji. Nie mają dobrej oferty dla osób, które wydają mało na telefon. Żegnam się z Telenor i nigdy już do niego nie wrócę - powiedziała Smith.
Kobieta była klientką sieci od dziesięciu lat. Rzadko dzwoniła, częściej odbierała połączenia. Rachunki zawsze były niskie.
Lekceważenie potrzeb klientów
Rzecznik informacji Telenor, Anders Krokan rozumie, dlaczego klienci reagują tak ostro na SMSy:
- Klienci, których obecnie przenosimy na taryfę Prat 100 korzystali ze starych abonamentów. Branża przestawiła się na klientów, którzy korzystają dużo z internetu. Dlatego wszyscy klienci będą teraz korzystać z abonamentu, w którym jest transfer danych. Oznacza to, że cena będzie wyższa, ale też klienci otrzymają więcej usług. Dodatkowo ceny połączeń i wiadomości tekstowych będą niższe.

flickr.com
Telenor nie oferuje tańszego abonamentu niż Prat 100. Rzecznik proponuje osobom, które rzadko korzystają z telefonu przejście na kartę.
Podobne traktowanie klientów może oznaczać, że nie są oni ważni dla operatora. Komunikaty dotyczące zmian w taryfach powinny być podawane z miesięcznym wyprzedzeniem, a także powinny zawierać wystarczająca ilość informacji.
Źródło: ap.no, zdjęcie frontowe: flickr.com
Reklama
Reklama
To może Cię zainteresować
16-04-2014 21:26
1
0
Zgłoś
16-04-2014 19:53
0
-1
Zgłoś