W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Nie będzie Biedronki w Norwegii. Lidla też nie.
bardzo mądra strategia, wzrost konkurencji powoduje obniżenie jakości oferowanych towarów, wystarczy zjeść kawałek polskiego żółtego sera a norweskiego, nie dość że polski jest w tej samej cenie to o wiele gorszy, to samo z innymi produktami jak kosmetyki, proszki do prania itd
ludzie nie potrafią sobie wyobraźić że aby firma zarobiła i jednocześnie miała niskie ceny musi obniżyć jakość towarów
polecam artykuł "mit polskiej dobrej żywności" do znaleźienia w googlach
bardzo mądra strategia, wzrost konkurencji powoduje obniżenie jakości oferowanych towarów, wystarczy zjeść kawałek polskiego żółtego sera a norweskiego, nie dość że polski jest w tej samej cenie to o wiele gorszy, to samo z innymi produktami jak kosmetyki, proszki do prania itd
ludzie nie potrafią sobie wyobraźić że aby firma zarobiła i jednocześnie miała niskie ceny musi obniżyć jakość towarów
polecam artykuł "mit polskiej dobrej żywności" do znaleźienia w googlach