Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Hej :) - Norwegia

Czytali temat:
(942 niezalogowanych)
7 Postów
Wiking
Mam na imię Alex i mam 19 lat. Nie mieszkam w Norwegii, ale bardzo bym chciała się tam przenieść jak będzie taka możliwość. Mam trochę pytań Czy trudno znaleźć w Norwegii pracę ?
Nie mam doświadczenia praktycznie żadnego, ponieważ pracowałam tylko raz na ulotkach, kilka razy na sprzątaniu, ale bez umów dorywczo i również dorywczo opiekowałam się dziećmi głównie, gdy były chore. Jakie mam szanse na znalezienie pracy? Szukam obecnie polskiej rodziny jako au pair, żeby wyjechać na kilka miesięcy i nauczyć się języka.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
AlexS napisał:
Mam na imię Alex i mam 19 lat. Nie mieszkam w Norwegii, ale bardzo bym chciała się tam przenieść jak będzie taka możliwość. Mam trochę pytań Czy trudno znaleźć w Norwegii pracę ?
Nie mam doświadczenia praktycznie żadnego, ponieważ pracowałam tylko raz na ulotkach, kilka razy na sprzątaniu, ale bez umów dorywczo i również dorywczo opiekowałam się dziećmi głównie, gdy były chore. Jakie mam szanse na znalezienie pracy? Szukam obecnie polskiej rodziny jako au pair, żeby wyjechać na kilka miesięcy i nauczyć się języka.
Ludzie z jezykiem, doświadczeniem itd czasami szukają pracy kilka miesiecy wiec sama sobie odpowiedz na to pytanie bo jak ja Ci odpowiem to zaraz bedzie ze polak wilkiem itp
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Wiking
Czyli nie opłaca się nawet próbować.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Wiking
Znam trochę angielski i to tyle niestety.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
AlexS napisał:
Znam trochę angielski i to tyle niestety.

Troche to ile?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Wiking