Tak. Możesz wybrać, czy chcesz otrzymać nowy numer, czy pozostawić dotychczasowy. Przeniesienie numeru trwa do 10 dni roboczych od momentu zamówienia przeniesienia numeru.
Twój numer pozostanie aktywny u aktualnego operatora, aż do czasu przeniesienia go do systemu Lebara. Niestety nie możemy przenieść numeru, który jest zarejestrowany na inne dane. Jeżeli chcesz przenieść numer, który nie jest zarejestrowany na twoje nazwisko, skontaktuj się z poprzednim właścicielem numeru, w celu przerejestrowania karty na twoje dane.
Po złożeniu prośby o przeniesienie numeru, otrzymasz listownie nową kartę SIM Lebara z dokładną datą i godziną przeniesienia numeru. Przez krótki okres czasu, obie karty SIM będą aktywne, jednakże możesz mieć problemy z otrzymywaniem połączeń na starej karcie SIM.
Upewnij się, że skopiowałeś listę kontaktów i ważne dla ciebie informacje ze starej karty SIM, ponieważ po zamianie kart, informacje zawarte na starej karcie SIM zostaną utracone.
*Skopiowane z lebara.no