Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

2
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytali temat:
267 Postów
Dj SUDA *
(SUDA)
Stały Bywalec
Dj Adriano napisał:
Witajcie Panowie

Dj Adriano kłania się nisko
Jestem od 2 tygodni w Norwegii, dokładniej w Oslo.
Będę tutaj na dłuższy czas i podobnie jak niektórzy z Was, chciałbym ogarnąć tutaj jakiś klub.

Gram od hmmm ok 8 lat, w PL grałem w wielu klubach (Wyższy Wymiar, Moderna, Pallazzo,Pomarańcza, Alfa, itp itd) , w różnych częściach Polski i ogranie mam dość spore
Stylem który u mnie dominuje to szeroko pojęty House, od tech, przez electro aż do progressive.

Już obczajam te mistrzostwa i pewnie wezmę w nich udział
Jeśli ktoś jest z Oslo, może ma jakiś klubik już namierzony i zechciałby pomóc, będę wdzięczny
Jeśli byście może znali kluby, do których można uderzyć, to też bardzo proszę
Nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za, byśmy się zgrali i zrobili jakąś imprezę, tylko miejsce jest potrzebne


Hei Adriano
No to FAAAJOOOWSKO zycze powodzenia na zawodach
W Bergen jest Inside Rock Cafe i wiem ze mozna tam podnajac lokal na dyskoteki.
Z tego co wiem to sa ruskie i polskie.Organizuja rosjanie i polak-w sumie to glupota je tak nazywac "polskie" czy "ruskie" bo ludzie przychodzac mysla ze wlasnie taka muzyke tam spotkaja

Tak wlasnie jeden polak DJ spalil troche to miejsce. Zrobil impreze I NAZWAL JA POLSKA!!!
Ludzie przyszli nielicznie-spodziewali sie czegos polskiego a dostali w sumie sam nie wiem co!!!
Z tego co wyczytalem to przyszli i po jakims czasie wyszli bo Dj gral to co mu sie podobalo, a nie ludziom.