Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca w Saavanger - prośba o doradę ??? - Norwegia

Czytali temat:
Łukasz Ch (503 niezalogowanych)
4 Posty
Adam B.
(adamkrk)
Wiking
Witam mam takie zapytanie i proszę o rzetelną odpowiedz
....ktoś coś mi obiecywał że mi załatwi czekałem czekałem i ktoś się wycofał ....po prostu zrobił minie w ...
Mam takie pytanie czy jadąc tak "w ciemno" jest jakąś szansa na chwlę obecną znależc pracę w Stavanger i okolicach
myślę o pracy w jakimś magazynie, zakładzie przy produkcji, sprzataniu , czy w gastronomii
Wiem że "najprościej" jest w budowlance ale nie mam w tym doświadczenia umiem cośkolwiek z wykończeniówki ale jedynie te prace robiłem dla siebie w domu czy śród znajomych, a nie zarobkowo...
Znam tylko język angielski w stopniu średnim.
Środków finansowych starczy mi na ok miesiąc czasu życia jestem trochę zdesperowany muszę przyznać gdyż tak liczyłem na kogoś (dobry znajomy) bo polskich warunków pracy a szczególnie teraz mam już serdecznie dość 1/2 ...3/4 etatu itp ...
Czy lepiej może przeczekać tą nadchodząca zimę i coś ku wiośnie spróbować bo wiadomo wiosną / latem ruszą prace w ogrodnictwie ...
Bardzo proszę o jakąś poradę, wiadomo żę mogę się do niej zastosować albo nie ....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
875 Postów
Daria C
(daris)
Maniak
Odpisze glownie dlatego ze szkoda mi ludzi ktorzy zostaja jakkolwiek oszukani przez ludzi jak sie okazuje mylnie nazywanych "dobrymi znajomymi"... Odradzalabym przyjazd akurat teraz kiedy niedlugo zawita zima,bo ciezko jest znalezc cos wogole a co dopiero zima,szkoda tylko tych pieniedzy na przezycie przez miesiac,bo miesiac szybko mija i co dalej.. oczywiscie zycze powodzenia Pozdrowienia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
22 Posty
Paweł kolo
(pabllo2)
Wiking