Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

polske venner =) - Norwegia

Czytali temat:
(400 niezalogowanych)
11 Postów
hege lisette jarosinska
(hegelisette)
Wiking
heisann! beklager at jeg skriver på norsk, ale słabo pisze po polsku =/ jeg lurer på om det er noen i sandnes stavanger området med små barn som kunne tenke seg å treffest, jeg er en jente på 27 år, gift med en polakk, og har to barn på snart 3 og 5 år. Jeg ønsker at barna (og jeg ) skal få mer praktikk i polsk, og det er alltid kjekkt med nye venner =) håper at det er noen som kunne tenkt seg å treffest =)
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
hege lisette jarosinska
(hegelisette)
Wiking
kan foresten svare meg på polsk, for jeg forstår mye =)
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
352 Posty
Katarzyna Jakubowska
(Katarzyna)
Stały Bywalec
Hei, hegelisette

Can you write it in english? I would like to help you but I've just started my norskkurs.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
352 Posty
Katarzyna Jakubowska
(Katarzyna)
Stały Bywalec
Jeg kommer fra Polen, man nå går jeg på norskkurs. Jeg snakker på polsk og engelsk og forstår litt norsk.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
hege lisette jarosinska
(hegelisette)
Wiking
offcourse i could =) I am a woman, 27 years who are married to a Pole, we have 2 kids that are 3 and 5 years old. I want meet some one that have children too, so that we can meet and drink a cup of tea and our children can play, because I want me and the kids too have some more "praktik" in the polish language and also it is nice to meet some new friends =)
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
352 Posty
Katarzyna Jakubowska
(Katarzyna)
Stały Bywalec
I've sent you private mail
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1371 Postów
Barbara H
(barbara67)
Maniak
Velkommen på det polske forum

Jeg vil bare gi uttrykk for min beundring for deg som vil engesjere deg i dine barns opplæring i polsk
Det er ikke lett å sette seg i de innviklede polske grammatiske regler med sju kassus og greier ...
Jeg vil gjerne annbefale deg å finne en tilsvarende polsk/ norsk familie silk at dere får fult utbytte av event. vennskap ;
Jeg håper at du greier å finne noen som har barn i noenlunde samme alder og ikke minst foreldre til barna som har noe til felles med deg og din mann ( interesser, livssyn, humor )

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg direkte med det pga. vi bor i nordland , mine barn er 21 og 11 år - alt for gamle
men er veldig glad at det finnes slike damer som deg - du får applaus fra meg og stor klem

Pozdrowienia til deg og din familie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1485 Postów
Darek ...
(ulv72)
Maniak
hegelisette napisał:
heisann! beklager at jeg skriver på norsk, ale słabo pisze po polsku =/ jeg lurer på om det er noen i sandnes stavanger området med små barn som kunne tenke seg å treffest, jeg er en jente på 27 år, gift med en polakk, og har to barn på snart 3 og 5 år. Jeg ønsker at barna (og jeg ) skal få mer praktikk i polsk, og det er alltid kjekkt med nye venner =) håper at det er noen som kunne tenkt seg å treffest =)

hei hei hagalisette det er veldig fint å vise at du skriver på norsk hvorfor beklager du ? det er bare hyggelig til oss fordi det er det som vi trenger kanskje ? jeg tenker på dine norsk jeg tror at det hjelper til oss å lære , å prøve...

du kan også skrive noe på norskside av mojanorwegia.pl , det som er helt nok det er bare trykke på norsk ikonen på hoved side av mojanorwegia.pl

welkommen hjertelig
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
22 Posty
Nikolaj R
(Cichociemny)
Wiking
Hei på deg !

Du kan jo starte med den katolske kirken på Løkkeveien, der er det Gudstjeneste for polakker hver andre søndag.
Nok med polske barn og mødre til å starte med
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok