Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

SZUKAM PRACY NA TERENIE NORWEGII - Norwegia

Czytali temat:
cysiek33 Piotr 22 (367 niezalogowanych)
1 Post
STANISŁAW KLAHS
(monika3043)
Wiking
WITAM SZUKAM JAKIEJKOLWIEK PRACY NA TERENIE NORWEGII NP. MALOWANIE DOMKÓW ITP. JESTEM HYDRAULIKIEM Z ZAWODU KŁADĘ KAFELKI , PRACOWAŁEM 2 LATA TEMU W NORWEGII PRZY MALOWANIU DOMKÓW , HYDRAULICE CHCIAŁBYM WYJECHAĆ DO NORWEGI CHOCIAŻ NA SEZON . JESTEM NA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NIE ZNAM JEZYKA NORWESKIEGO TROSZECZKĘ ZNAM ANGIELSKI ,POSIADAM WŁASNY SAMOCHÓD .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
monika3043 napisał:
WITAM SZUKAM JAKIEJKOLWIEK PRACY NA TERENIE NORWEGII NP. MALOWANIE DOMKÓW ITP. JESTEM HYDRAULIKIEM Z ZAWODU KŁADĘ KAFELKI , PRACOWAŁEM 2 LATA TEMU W NORWEGII PRZY MALOWANIU DOMKÓW , HYDRAULICE CHCIAŁBYM WYJECHAĆ DO NORWEGI CHOCIAŻ NA SEZON . JESTEM NA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NIE ZNAM JEZYKA NORWESKIEGO TROSZECZKĘ ZNAM ANGIELSKI ,POSIADAM WŁASNY SAMOCHÓD .
jestes dupa nie hydraulik skoro kladziesz plytki w PL.... yhm...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
co racja to racja... jak ktoś jest dobry w tym co robi to robi to cały czas...

dość dziwne zajęcie jak na kobietę, Monika dlaczego wybrałaś taki zawód??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1209 Postów
Makaryna kowalska
(Makaryna)
Maniak
No nie, takiego ogloszenia to jeszcze nie widzialam

Hydraulik, kladacy kafelki, szuka pracy przy malowaniu
Psychologowie nazywaja to rozdwojeniem jazni.....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
A od Kiedy to w Polsce... Hydraulik... ma poważanie w tym co robi ...!??? .
---