Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

gdzie tanio wynajac samochód w maju?? - Norwegia

Czytali temat:
MAGDALENA RADZIK Jaanna1 (1744 niezalogowanych)
15 Postów
Kamil kamil
(kamyk3m)
Wiking
Witam, przylatuje 10-12 maja do Stavanger i potrzebuje wynająć samochód 5 osobowy,
czy znajdę coś poniżej 600 NOK za dobę?

Taka cenę znalazłem najlepsza na lotnisku czy ktoś wie gdzie można wynająć coś taniej, byłbym bardzo wdzięczny za informacje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
kamyk3m napisał:
Witam, przylatuje 10-12 maja do Stavanger i potrzebuje wynająć samochód 5 osobowy,
czy znajdę coś poniżej 600 NOK za dobę?

Taka cenę znalazłem najlepsza na lotnisku czy ktoś wie gdzie można wynająć coś taniej, byłbym bardzo wdzięczny za informacje

Tak dokładnie to nie znam się na tym problemie , niemniej z tego co orientuję się z Poandii w ogóle , to trzeba mieć "TWARDE" dokumenty , by otrzymać kredyt na wynajem Auta w Pojszy , a co dopiero w Norge , zwłaszcza w dzisiejszych czasach .
---
Proponuję na początku , sprawdzić czy Twoja karta Płatnicza , jest akceptowalna w wybranych biurach i Agencjach auto-wynajm , na terenie NORGE ... by po przyjeździe na miejsce nie było przykrego....ZONK!!!! ....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Ty jak zwykle gówno wiesz, ale sie na siłę udzielasz "specjalista teoretyk" (tetryk bardziej pasuje)
jak ktoś chce wypożyczyć samochód to chyba wie że na kartę pływacką auta nie dostanie, a warunki to sobie w wypożyczalni sprawdzi dokładne..

www.rent-a-wreck.no/eng/?car-rental=sola...how-rental-types=yes

to chyba jedna z najtańszych opcji, no ale cóż sprzęty mają że ho ho.......
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
15 Postów
Kamil kamil
(kamyk3m)
Wiking