Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

7
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

nostryfikacja w UDiR pomóżcie!!! - Norwegia

Czytali temat:
Ilona_Baczewska (1537 niezalogowanych)
9 Postów
Ola Kowal
(olakowal)
Wiking
Hej

wiem, ze ten wątek był już poruszany na forum,ale nie otrzymałam tam jednoznacznej odpowiedzi na jedno pytanie. Jestem nauczycielką przedszkolną z kilkuletnim stażem, chciałabym nostryfikować swój dyplom w UDiR, ale czytam na ich stronie, że potrzebna jest do tego znajomość j.norweskiego, udekumentowany zdany egzamin badz przebyty kurs. Wiele z was natomiast pisze, że żadnego poświadczenia o przebytym kursie nie trzeba to w końcu jak to jest?

pomóżcie proszę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kasia Tłumacz
(kasiatlumacz)
Wiking
Witam. Oferuję tłumaczenia polsko-norweskie i norwesko-polskie (także te przysięgłe). Zachęcam do kontaktu na tlumacz@multinor.no lub pod nr tel.: z Polski + 48 (58) 743 07 53 lub z Norwegii + 47 21 999 409 .
Zgłoś wpis
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
Potwierdzenie znajomosci jezyka norweskiego nie jest wymagane przy autoryzacji dyplomu w NOKUT. Natomiast Udir wymaga zdanego bergenstest, albo udokumentowania kilku lat pracy w Norwegii (dla Ciebie to szkola, przedszkole, biura itp. - tam gdzie wymagana jest znajomosc jezyka).
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Ola Kowal
(olakowal)
Wiking
Z tego co widzę na udir to są dwa formularze 1.Application for recognition of teacher qualifications( tu nie wymagane jest potwierdzenie znajomości języka)

2.Recognition as supervisor and educational supervisor at a kindergarten ( tu natomiast jest konieczne)