Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

10
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Wędkarstwo dla laika - Norwegia

3 Posty

(MichalSokowicz)
Wiking
Witam serdecznie, Mam pytanie ponieważ wyjeżdżam na studia do Tromso i mam zamiar zainwestować w sprzęt wędkarski. Będę łowił ryby na brzegu myśle, że dorsze, czerniaki, plamiaki do 2kg a później mam zamiar je zjeść, jest to realne bo jestem laikiem w tej sprawie i zwracam się o pomoc na jaką zanęte sprzęt kupować itd? Z góry dziękuje za pomoc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Weź się tam do jakiejś pracy i kupuj normalną żywność w sklepie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(6e6)
Maniak
mozna by tu zrobic poradnik w tym poscie jak koczowac w norwegii, spac w namiocie i piec ryby na ognisku
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(MichalSokowicz)
Wiking
nie jadę tam koczować tylko na 2 stopień studiów w kierunku ścisłym. Pytanie brzmiało na jaką zanęte można łowić dorsze by to miało sens, i co powinienem wiedzieć gdy będę w Norwegii, nie łatwo zmienić miejsce zamieszkania tymbardziej robie to w celu własnego rozwoju osobistego a nie dlatego, że jestem tak ograniczony abym wykonował czynności podstawowe.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(6e6)
Maniak
piszesz ze nie jestes ograniczony ale rybki z morza to sie chce wpierdalac zeby na zarciu zaoszczedzic studenciaku/ Juz lepiej tej filozofi tutaj nie pokazuj.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(MichalSokowicz)
Wiking
nie będę z Tobą polemizował bo to nie ma sensu żadnego i tak nie zrozumiesz całego przekazu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
MichalSokowicz napisał: