Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

kierowca autobusu - Norwegia

Czytali temat:
(837 niezalogowanych)
10 Postów
Wiking
Witam Was
Jestem kierowcą autobusu i chciałbym przenieść się do Norwegii.
Uczę się od marca norweskiego i idzie mi to całkiem nieźle.
Interesuje mnie Bergen i znajdująca się tam firma TIDE. Z tego co się orientuję, jest to firma, która ma duży tabor i daje co jakiś czas ogłoszenia. Nawet dzwoniłem do nich i powiedzieli, żebym wysłał im swoje namiary. Wysłałem CV i list ale wiem jak to często bywa, że się nie odzywają.
Chciałbym prosić o jakieś wskazówki czy informacje, co zrobić, żeby się tam zatrudnić.
Biorę nawet pod uwagę przyjazd na 2 dni, żeby się czegoś na miejscu dowiedzieć.
Pozdrawiam
Rysiek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
14 Posty
Gabriel G.
(gabit01)
Wiking
żeby cię przyjęli musisz znać norweski komunikatywnie inaczej nie masz szans. mój znajomy po trzech latach pracy na budowie i nauce norweskiego się załapał ale już nie najgorzej sobie radził z językiem no i jeszcze znajomość topografii miasta.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Sylwia K
(Rudzik)
Wiking
Przypuszczam ze uczysz sie norweskiego a nie bergeńskiego, więc później tutaj na miejscu bedziesz miał sie trudno dogadać...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Wiking
masz na myśli nynorsk?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
tu nie ma nynrska tylko bergeński dialekt . niektóre słowa inaczej się czyta albo inaczej się niektóre rzeczy nazywają i np rodzaj męski i żeński jest wspólny jako męski ....więcej się nie będę wymądrzał bo sam się dopiero uczę
do tide z tego co słyszałem to cały czas potrzebują ale język to podstawa .