Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Teresa Fularczyk (3335 niezalogowanych)
648 Postów
Jabin Hazo
(Jabin z Hazo)
Wyjadacz
RafaelWro napisał:
1. witam sie - Witam!
2. Wykształcenie wyższe, POLSL Gliwice, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, studia dzienne 5-letnie, mgr inż. - o ile inteligencja ma jakieś znaczenie(o ile ukończenie studiów świadczy o inteligencji bo niejedno się widziało ), przypominam szukam pracy fizycznej.
3. Dotychczas pracowałem w biurze (wcześniej dorywczo ulotki, restauracja itp.), wystawianie faktur, planowanie transportu i produkcji, zmawianie surowców na produkcję dla wielkiego koncernu, obecnie analizy handlowe (excel i ogólnie komputery perfect)
4. Doświadczenie w pracy typowo biurowej - około 4 lat, aktualnie pracuję jako spec ds. analiz
5. Prawo jazdy kat B od 2007 roku, znajomość komp. i oprogramowania - doskonała,
6. Gdzie najszybciej mam możliwość znalezienia pracy (jakies linki do forum, czy szukać przez pośredników?), od jakiej stawki mogę zaczynać, i czy jeżeli pojadę ostatecznie "w ciemno" to jaka kasa jest mi na to potrzebna i do jakiego miasta najlepiej?

Każda odpowiedź będzie pomocna, przypomnę że od niedawna zacząłem dopiero poszukiwania.

Niedawno pewien mily pan w niebieskiej koszuli radzil rownie milym swoim wyborcom,
aby zostali spawaczami,bo ,jak mowil lepiej byc dobrym spawaczem niz bezrobotnym
politologiem.
I aby ulatwic dobrym spawaczom znalezienie pracy pozamykal wszystkie stocznie.
W dowod wdziecznosci dla swojego szefa szefow ci spawacze wybrali go sobie na druga kadencje,bo przeciez glupi nie sa.Wyksztalceni sa i z wielkich miast,a to ze zdobyli dodatkowy
fach spawacza ,to dodaje im jeszcze splendoru.Wszak zalozyciel i fundator III RP wojtek -krwawa
wrona tez dumnie nosi okulary spawacza,ktore ponoc przyslal mu sam Pinochet.