Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Życie w Norwegii

Miłość i walka o klimat: świąteczna reklama norweskiej poczty tym razem z ekologicznym przesłaniem

Monika Pianowska

04 grudnia 2022 08:00

Udostępnij
na Facebooku
5
Miłość i walka o klimat: świąteczna reklama norweskiej poczty tym razem z ekologicznym przesłaniem

Głównymi bohaterami reklamy są Święty Mikołaj i Matka Ziemia. Posten Norge/materiały prasowe

W tegorocznej kampanii świątecznej norweska poczta znów opowiada historię miłosną – tym razem jednak ze zmianami klimatycznymi w tle. Posten Norge chce wykorzystać okres bożonarodzeniowy, by szerzyć wiedzę z nadzieją, że reklama zainspiruje odbiorców do wkładu w ochronę środowiska.
Zamiast skupiać się na zimnych liczbach i niepokojach związanych z klimatem, twórcy spotu położyli nacisk na uczucia międzyludzkie i relacje z najbliższymi. Głównymi bohaterami reklamy są Święty Mikołaj i Matka Ziemia.
– Widzimy, że klimat i środowisko są ważne i szczególnie angażują młodych. Po ostatnim szczycie w Sharm El Sheikh dowody są jednoznaczne: wciąż możemy coś zrobić, aby osiągnąć cel [obniżenia globalnej temperatury – przyp. red.] 1,5 stopnia – mówi Monica Solberg, dyrektor marketingu w Posten i Bring.
Father Christmas and Mother Earth

Ambitne plany

Autorem tegorocznej świątecznej kampanii Posten jest POL, producentem Art & Sciences, a tłem pomysłu jest Indeks Klimatyczny PWC, z którego wynika, że ​​spośród 100 największych norweskich firm tylko 10 faktycznie ograniczyło emisje zgodnie z celami określonymi w porozumieniu paryskim.
Sama poczta, będąc jednym z największych graczy logistycznych w Skandynawii, ma świadomość, że przyczynia się do globalnego ocieplenia. Zgodnie z planem zatem do 2030 roku dystrybucja musi być bezemisyjna. Od 2012 roku grupie Posten Norge udało się ograniczyć emisję CO2 o 51 proc.
Źródło: Posten Norge
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


boj fra oszlo

05-12-2022 17:55

Manfred17 napisał:
Boj fra Oszlo( ksywka daje rzeczywiście do myślenia


...lepiej żebyś o mnie nie myślał
...pomyśl o Mikołaju

boj fra oszlo

04-12-2022 11:57

Manfred17 napisał:
Wow szkoda... To norweski św Mikołaj już nie jest pedałem w tym roku ? Nic czekam więc dalej może w przyszłym roku wróci do swych preferencji.

...rozumiem,ze byl u ciebie w zeszlym roku
...Ps. szukaj go po zapachu...

Ryszard Lwie Serce

04-12-2022 10:47

Ej no kuzwa to moja kwestia.
Ps dalej jest pedałem tylko ,że w tym roku jest ekopedałem...
Ps nie mówi się pedał tylko waginosceptyk

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok