PASSANGER WR, (37 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    WOLOW
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Oslo
  • Znajomi 10
  • Odsłony profilu 1726
  • Posty 35

Zdjęcia (1)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
17-05-2019 18:30

Cześć Mamusie! :)

Cześć! Jestem mamą 2,5 letniego chłopca, szukamy matek z dziećmi, do wspólnego spędzania czasu. Jesteśmy nowi i nie znamy nikogo Oslo, Langhus, Ski i okolice.

PASSANGER WR
17-05-2019 18:29

Co porabiacie

PASSANGER WR
17-05-2019 18:28

Hej wam

PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
03-04-2019 04:45
karolinkaa29
5.0 (23 głosy)
1
PASSANGER WR
03-04-2019 04:44

Hej Wrocław

Wyślij
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
09-10-2018 10:49

szukam znajomych Oslo i Bærum

cześć! ktoś chętny na kawę , spacer w Oslo lub okolicach ? trochę o mnie : zwariowana 30latka , lubię sport , historię , jestem fanką czytania książek i biegania. jeśli masz podobne zainteresowania to czemu by się nie spotkać i nie porozmawiać ?

3703
17
Damian Pabin
02-06-2019 03:59

Hej. 32 lata poznam i pogadam w weekendy. Nie czytam książek ale to nie znaczy ze nie można sje dogadać. Jeżeli ogłoszenie nie aktualne, napisz. Zdjęcie priv

Grzesiek 21
21-02-2019 22:51

Hej bardzo chętnie sie spotkam

AngelikaAngelika Nnn
21-02-2019 09:04

Hei. Mieszkam na jar z checia bym gdzies wyszla odezwij sie jak bedziesz miala ochote

Zobacz więcej komentarzy
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
23-03-2018 03:19
ejdzusia
5.0 (17 głosów)
4
Piotr061071
24-03-2018 18:23

witam cię

Lucjan Zieliński
23-03-2018 06:25

Ślicznie tu u Ciebie ;)"

P RM
23-03-2018 05:17

Boskooo

Zobacz więcej komentarzy
Wyślij
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
21-01-2018 13:38

Przechowanie roweru na ok miesiąc.

Hej, zna ktoś może jakieś miejsce w Oslo, gdzie można za niewielką opłatą zostawić rower na ok 4-5 tygodni? Myślałem żeby dogadać się z jakimś kempingiem lub parkingiem, może za jakąś symboliczną kwotę 100-200 nok pozwolili by przypiąć go gdzieś przy płocie, byleby tylko przetrwał te kilka tygodni w całości. Pozdrawiam

710
7
PASSANGER WR
21-01-2018 13:37

Moge go przetrzymac w piwnicy u siebie kolega tez mi zostawil

Radosław Szmalaj
20-01-2018 12:29

Fajne masz hobby. Więcej niż ty, wniosła do tematu \"Kasia tłumacz\".

Damian kolodziej
20-01-2018 10:17

faktycznie przepraszam

Zobacz więcej komentarzy
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
12-10-2017 06:07

21 października Polska Impreza w Oslo

21 października w sobote POLSKA Impreza V.I.P.
w nowym klubie \"Ophelia\" w centrum Oslo
adres: Holbergs gate 19, 0166 Oslo
Zapraszamy na najlepszą impreze tego roku!
Muzyka:
Polskie hity, Retro, Disco-polo, House, Latino, Electro, Techno.
Gorąco Zapraszamy!
Startujemy od godziny 22.00 do 03.00. Selekcja. Zapraszamy wszystkich,
którzy ukończyli 20 lat, naszym gościem będzie każdy w odpowiednim stroju,
mile widziane są stroje wizytowe.
Dołącz do nas na facebooku - profil: Polish party OSLO

artysta_here
20-10-2017 00:35

Siema kiedy ten klub powstał i co to znaczy być w \"odpowiednim stroju\"?

PASSANGER WR
12-10-2017 06:06

Dawac lepiej do KLUBU ELEFANT

PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
11-10-2017 16:16

Szukam informatyka

Witam, szukam osoby, która zajmuje się komputerami, potrzebuję kogoś kto skonfiguruje mi router, nie potrafię zrobić tego sama. Ytre Enebakk.
Pozdrawiam

1179
4
artysta_here
15-10-2017 11:08

hej nadal potrzebujesz pomocy przy komputerze?

Kris_Qbik
12-10-2017 17:08

Ja sie znam na komputerach itd. Jestem elektrykiem-tech. Z uk17. Mail or +

Georg M.
11-10-2017 16:20

Eh trochę daleko :/

Zobacz więcej komentarzy
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) nowy wątek
17-09-2017 22:05

poznajmy sie

SZukam dziewczyny byla wczoraj w Hart Rocku z kolezanka siedzialy po lewej stronie przy oknie niech sie odezwie jak morze WAZNE

PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
26-07-2017 16:16

Praca

Mieszkam w Oslo .Poszukuje jakiejkolwiek pracy.Gdyby ktoś miał jakieś informacje proszę o kontakt 573189270.

Kasia K
27-07-2017 08:14

Milutka napisał:
Mieszkam w Oslo .Poszukuje jakiejkolwiek pracy.Gdyby ktoś miał jakieś informacje proszę o kontakt 573189270.

Tutaj znajdziesz ogłoszenia o pracę : www.mojanorwegia.pl/ogloszenia_o_prace

PASSANGER WR
26-07-2017 16:15

zadzwonie puzniej

PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
01-06-2017 23:52

Praca

Hej, szukam pracy dla 20-letniego chłopaka. Mówi po angielsku, bardzo pracowity i ogarnięty. Cokolwiek na terenie Oslo i okolic; kladzenie trawy, malowanie, sprzątanie, podaj odnieś pozamiataj dziękuję za wszelką pomoc Rodacy!

1072
5
MonikaGD Standarska
02-06-2017 07:31

Dzięki spróbuje i tam

MonikaGD Standarska
02-06-2017 07:31

Dziękuję bardzo!

PASSANGER WR
01-06-2017 23:51

niech jutro rano zadzwoni do mnie 99882481

Zobacz więcej komentarzy
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - ma nowego znajomego
17-11-2016 07:36
Marta Dzieniszewska
Rakkestad, Olsztyn
Znajomi: 0
Posty: 0
Z nami od: 07-04-2015
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
29-10-2016 12:11

Askim i okolice

Od niedawna mieszkam na pograniczu Askim i Trøgstad... W weekendy siedze na wsi wiec, jak sa jakies dziewczyny chetne na kawke, ploteczki to piszcie

1215
5
Konrad B.
29-07-2017 00:18

Agniesia lubi tylko dziewczyny....wrrr

Krystian k
29-10-2016 14:25

Oj to szkoda ze tylko o dziewczyny

Agnieszka W
29-10-2016 13:43

Hej tak, chodzi mi o dziewczyny pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - ma nowego znajomego
29-10-2016 11:27
Alicja_pew Pew
Trondheim, Torun
Znajomi: 5
Posty: 2
Z nami od: 24-10-2016
PASSANGER WR (Oslo, WOLOW) - dodał(a) post do tematu
13-10-2016 02:56

Szukam znajomych

Hej!Tak jak w opisie,szukam znajomych z Norwegii.Bardzo fajnie jak byłbyś/byłabyś z okolic Vestfold,to wtedy organizowałoby się jakieś wypady,wyjście na kawę,snowboard itp.Dobrze byłoby zebrać zgraną grupę w wieku 18-25lat,napewno miło spędzalibysmy czas A jezeli nie jestes z okolic..napisz,popisac zawsze mozna

3481
2
Bartek323 Zawada
30-10-2016 18:38

mozemy się zapoznac napisz do mnie mam 25lat

PASSANGER WR
13-10-2016 02:55

Hej nie śpimy

Polecane profile

Bliżej nas