Transport i komunikacja

Dwie nowe trasy na północ, jedna na południe. Ekspansja Wizz Air w Norwegii trwa w najlepsze

Natalia Szitenhelm

20 listopada 2020 10:16

Udostępnij
na Facebooku
3

Wizz Air zdaje się grać na nosie konkurencji. Wizz Air / materiały prasowe

Zaledwie kilka dni temu węgierski przewoźnik ogłosił otwarcie dwóch nowych tras krajowych, a już 19 listopada wystosował komunikat, w którym informuje o obsłudze kolejnych trzech nowych połączeń po Norwegii. Wizz Air nie zwalnia tempa i zapowiada też przyspieszenie rozpoczęcia lotów na już ogłoszonych trasach.
Reklama
Wizz Air otwiera trzy nowe trasy krajowe między: Oslo - Haugesund, Oslo - Alta i Oslo - Kirkenes. Samoloty lecące w tych kierunkach zabiorą pasażerów na pokład od 4 grudnia. Bilety, podobnie jak w przypadku pozostałych połączeń krajowych, będą kosztować od 99 NOK.

screenshot/wizz air

Szybciej, niż planowano

Przewoźnik przyspiesza także uruchomienie lotów na już zapowiedzianych trasach między: Oslo - Stavanger, Oslo - Narvik / Harstad, Trondheim - Stavanger, Trondheim - Bodø, Trondheim - Tromsø, Tromsø - Bodø, Tromsø - Stavanger , Oslo - Ålesund i Oslo - Bodø. 

Tym samym 10 grudnia Wizz Air zakończy uruchamianie wszystkich ogłoszonych do tej pory tras.

screenshot/wizz air

- Cieszymy się, że możemy otworzyć trzy kolejne trasy, w coraz większym stopniu koncentrując się na norweskim rynku krajowym. Jednocześnie uruchamiamy połączenia szybciej, niż planowano, aby zapewnić wystarczającą liczbę ofert lotów krajowych dla naszych norweskich pasażerów. Dzięki temu zapewniamy, że wszyscy, którzy chcą pojechać do domu na Święta Bożego Narodzenia, mogą to zrobić - skomentował dyrektor ds. Komunikacji Wizz Air, Andras Rado, cytowany w komunikacie prasowym.

15 tras krajowych

Od czasu otwarcia swojej bazy w Norwegii 5 listopada Wizz Air w błyskawicznym tempie ogłosił uruchomienie 15 tras krajowych.

wizz air/materiały prasowe

To nie tylko duża konkurencja dla norweskich linii lotniczych, ale także celnie zadany cios, bowiem dotychczasowi monopoliści na krajowym rynku - Norwegian, SAS czy Widerøe - borykają się obecnie z kryzysem finansowym wywołanym przez pandemię koronawirusa.
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych
Maciej Zawadzki

22-11-2020 14:25

Super świetnie. Każdy zachwyca się powiększeniem siatki w NO, nikt nie zastanawia się skąd się wzięły samoloty na te połączenia..
Nie znam się na rynku lotniczym, ale jako użytkownik na trasie PL-NO zauważyłem pokasowanie dużej ilości kierunków. Na początku tylko niektóre dni tygodnia, później już po całości. Haugesund -> Gdańsk, Stavanger -> Goleniów. Na dzień dzisiejszy ciężko cokolwiek zaplanować, nie mówiąc już o niepewności powrotu na święta do domu. Przyjdzie e-mail i baw się w najlepsze. Opcje które daje linia to: zwrot kasy na kartę, zwrot na konto Wizz, przebookowanie na inny lot (często wyciągnięty z - za przeproszeniem - "dupy", nie pasujący terminami i mający w poważaniu odległości do i od lotnisk).
Jestem w stanie zrozumieć trudną sytuację związaną z Covid-19, ale jak dostajesz takie info kilka dni przed, to jesteś uwalony..
Infolinia u dobrodziei? PREMIUM..

Malgorzata123

22-11-2020 12:38

Super. Wreszcie coś normalnego.

Mikolaj Kopernik

21-11-2020 12:10

wreszcie, teraz jeszcze brak lotow ze SVG do HAJ lub DTM

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram