Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Nie wiem czy związać z Norwegią swoją przyszłość - Norwegia

Czytali temat:
Maciej A Łukasz Z (623 niezalogowanych)
3 Posty
Wiking
Witam, z gory przepraszam jesli umieszczam ten wątek w złym miejscu.
A wiec sprawa prezentuje się tak. Jestem uczniem 2. klasy gimnazjum, ostatnio w oko wpadło mi pewien projekt. Owy projekt daje stypendium i wyjazd do Norwegi w celach szkolnych (dwóch klas liceum) zdania tam matury, zakwaterowania na całe dwa lata (oczywiście na czas tej nauki)
Wymagania są bardzo duze, lecz wierze w siebe i jestem gotów poświecić duzo, aby sie tam dostać. Zawsze myślałem o zostaniu rehabilitantem (lub lekarzem). Duzo słyszałem o Norwegii, z moich obserwacji wynika, iż wydaje sie to kraj dla mnie.
I ty moje pytanie, czy opłaca sie harować w pocie czoła przez te dwa lata i wyjechać? Czy są jakies perspektywy dla mnie w tym kraju?
Z gory dziekuje za odpowiedz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Wiking
Dziekuje, wlasnie nie byłem pewien co do nastawienia ludzi tam zamieszkałych. Zdania były podzielone. Zawsze mogę spróbować z Anglią.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Wiking
Dziękuję, wlasnie tak myślałem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
pamietaj
najwazniejsze to aby uciec z Polski
bo tam strasznie zli ludzie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1399 Postów
cyc cyc
(cysiek2)
Maniak
a ty juz taczki gnoju wywiazles ,krowy umyles ze do komputera siedasz ,a kac nie meczy?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
wieslaw wojnar
(brudas)
Wiking
Z nazwiskiem "kreft" to bym się do Norwegii nie pchal.
Zawsze można co prawda zmienić na Larsen, ale dopiero po paru latach.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-5  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Anna Hanna
(Liggea)
Wiking
Cześć