Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Chcę sprowadzić rodzine do Norwegi… Pomocy ????? - Norwegia

Czytali temat:
kasia t Darek Bajor Nadia Reimus Aleksandra Miotk (2203 niezalogowanych)
2 Posty

(roberto82z)
Wiking
Hej. Chcę sprowadzić moją rodzine do Norwegii. Problem jest taki że nie wiem jak się do tego zabrać bo mam zbyt małą wiedzę. Jestem w NO półtorej roku. Przyjechałem tu przez firmę ADDECO… Fakt nie najlepszą jeśli chodzi o opinię. Ale miałem odrazu mieszkanie, pracę i wszystkie sprawy urzędowe zaprowadzono mnie za rękę. Dla tego teraz nie wiem jak się do tego zabrać????
Do NO chcę sprowadzić moją żonę i dwójkę dzieci w wieku 3 i 7 lat.
Co muszę załatwić??? Jakie dokumęty??? Pomóżcie proszę… Jestem całkiem zielony jeśli chodzi o urzędy… Serdeczne Bóg Zapłać za karzdą wskazówkę…. Z góry bardzo dziękuję…
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kasia Tłumacz
(kasiatlumacz)
Wiking
Witam,

Jeśli potrzebujecie pomocy w tłumaczeniach z polskiego na norweski i odwrotnie, to zapraszam!

Zajmujemy się różnego typu tłumaczeniami!

Podaje moj kontakt tel.:
z Polski + 48 58 743 07 53
z Norwegii + 47 21 999 409
Zgłoś wpis
1165 Postów
Prz Jar
(PJo)
Maniak
Po pierwsze wszystko jeszcze raz przemysl
Przetlumaczysz akt ślubu akty urodzenia dzieci na min ang a najlepiej norweski.
Zarejestrować żone,dzieci na stronie Udi.no . Wstawić sie z cała rodzina na wyznaczony termin z wymienionymi papierami, po otrzymaniu pozwolenia udać sie do Skatten po numery personalne.
Radzę wszystkim tez wyrobić paszporty, by uniknąć problemów w przyszłości
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
[quote]Przetlumaczysz akt ślubu akty urodzenia dzieci na min ang a najlepiej norweski.[/quotea]
a po co przeplacac
wez unijne sa za darmo
przetlumacz tylko wszystkie swiadectwa
Zgłoś wpis