Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Oslo Rygge - z odbiór przysługa :) - Norwegia

Czytali temat:
Weronika Trybuś (342 niezalogowanych)
3 Posty

(Arturbialoszewski)
Wiking
Cześć wszystkim,

Nie wiem czy to dobre miejsce ale zawsze warto się zapytać.
Z kolegą przylatuję do Oslo Rygge 30 listopada i za przysługę odbioru z lotniska i zawiezienia do centrum Oslo możemy coś przywieść z Polski (np. karton papierosów) lub jakąś niewielką przesyłkę (mamy niewielki bagaż gdyż lecimy ryanairem i 10 kg niestety nie uda nam się zabrać to nawiązuje do posta jaki był niedawno opublikowany).

I jeszcze chciałem się wybrać na Hardangervidda ale zapowiadają śnieżyce tam i chyba sobie daruje. Są jakieś fajne parki narodowe w niedalekiej odległości od Oslo (jestem laikiem nie bijcie przeanalizowałem ycieczkę do Hardangervidda)?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
Arturze, autobus z lotniska Rygge do Oslo kosztuje 160 koron. Karton papierosów w przeliczeniu na korony to około 200 koron. W Oslo można kupić za 380 koron.
Nie żebym pisała to złośliwie, ale mnie by sie nie chciało jechać dwie godziny za "zaoszczędzone " 180 koron, bo nie miałoby to sensu - paliwo plus poświęcony czas...
Po prostu ani wam, ani ewentualnemu pomocnikowi to sie wcale nie opłaci.
Odjazdy autobusów są dostosowane do przylotow samolotów, każdy zdąży
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(Arturbialoszewski)
Wiking
Hej,

Z tymi papierosami to był tylko przykład Chodziło mi o to że może ktoś może ma jakąś ekspresową przesyłkę do wysłania i przy okazji nas odbierze. O autobusach wiem ale dzięki za podpowiedź.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
20 Postów
Szymon Talaska
(mlody100387)
Wiking
Ty jestes jednak głupi co....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(Arturbialoszewski)