Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozliczenie za 2009 - Norwegia

Czytali temat:
(273 niezalogowanych)
1 Post
Dariusz Darecki
(Darecki3)
Wiking
Witam i pozdrawiam forumowiczów. Rozliczam się pierwszy raz i prosiłbym o pomoc w zrozumieniu rozliczenia za 2009 rok które otrzymałem ze skatu. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
nie wiem czy dołączył się załącznik, jestem początkujący, jak nie, to proszę o informację
Plik załącznika:
Nazwa pliku: rozliczenie_2009.zip
Wielkość pliku: 32491
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
zdzich mały
(mase1)
Stały Bywalec
no masz kolego 31 patyków do zapłacenia urzędowi- idź to wyjaśnij( chociaż błędy czasami sie zdarzają), ale myślę że musisz to zapłacić
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
89 Postów
Karolina .....
(karolina09)
Początkujący
ie wiem czy mam racje, ale czy to nie znaczy ze masz tyle do zaplaty ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Fiona66)
Wiking
Jest doplata dlatego, ze odprowadzono mala zaliczke na podatek. Byc moze zadeklarowales duzo mniejszy dochod wystepujac o karte podatkowa i teraz boli
Dochod miales zupelnie "niebrzydki" wiec niestety trza wysuplac kase
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
92 Posty
Jan Kovalsky
(negreb)
Początkujący
Czy odliczyłeś od kwoty do opodatkowania "diety", podróże do Polski,rachunki za prąd i mieszkanie,no i czy przyznano Ci drugą klasę podatkową? Realnie w drugiej klasie powinieneś zapłacić....około 60 - 70 tyś. NOK.
A ile skatt Ci zabrał możesz sobie zobaczyć tu www.ba.no/skattelisten/search.html?isSea...&freetextSearch=
Wystarczy wpisać imię i nazwisko...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
112 Posty
Początkujący
Czesc.