Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

2
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Zwolnienie Lekarskie a wypowiedzenie. - Norwegia

Czytali temat:
Tomasz Szymanski mart enty Jakub Haręza Riggman Wladman Zielona95 Scorpion (810 niezalogowanych)
2 Posty
Zielona95
(Zielona95)
Wiking
Drodzy Rodacy pracujący w Norwegii,

Chciałabym podzielić się z Wami moją aktualną sytuacją w pracy, która niestety stała się bardzo trudna. Pracuję w Oslo, od 3 lat. Mam umowę o pracę, w której okres wypowiedzenia wynosi aż 3 miesiące. chciałabym złożyć wypowiedzenie, ale niestety jest to dla mnie bardzo długi okres oczekiwania.

Zastanawiam się, czy istnieje jakiś sposób, aby ten okres spędzić na zwolnieniu lekarskim. Mam świadomość, że to nie jest idealne rozwiązanie, ale sytuacja w pracy stała się dla mnie bardzo trudna i chciałbym uniknąć dodatkowego stresu i napięcia przez ten długi okres wypowiedzenia.

Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia lub wie, czy istnieje taka możliwość? Czy lekarz może wystawić mi zwolnienie lekarskie na okres wypowiedzenia z powodu stresu w pracy? Chętnie wysłucham Waszych opinii i rad w tej sprawie.

A także, jakie konsekwencje mogą mnie czekać, jeżeli nie dotrzymam okresu wypowiedzenia i porzucę pracę z powodu opresyjnego szefa? Czy ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami w tym zakresie?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
441 Postów
Riggman
(Riggman)
Wyjadacz
Jasne ze tak, dostaniesz zwolnienie lekarskie bezproblemu jak pojdziesz do lekarza, najlepiej swojego rodzinnego