Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Praca z wyższym wykształceniem - Norwegia

Czytali temat:
mariusz mm Joanna Kuchnicka Onty_Ja_Gabriel_3. DziurawaMarysia Maciej Wójcik Mars0n Krzysztof Krowicki JakubCeran (1871 niezalogowanych)
3 Posty
Krzysztof Krowicki
(KrzysztofKrowicki)
Wiking
Witam, jestem studentem Politechniki Poznańskiej. Właśnie zaczynam ostatni rok studiów. Chciałbym wyemigrować do Norwegii w celach zarobkowych. Pytanie kieruję do ludzi co pracują na stanowiskach wymagających wyższego wykształcenia. Przez jakie portale albo przez kogo szukaliście ogłoszeń o pracę? Niestety większość, które znalazłem w internecie to praca fizyczna, której nie mogę podjąć ze względów zdrowotnych lub praca z branż zawodowych z których nie mam kwalifikacji. Napisałem inżynierkę z Inżynierii Biomedycznej, a magisterkę robię z Zarządzania i Inżynierii Produkcji na specjalizacji informatyzacja produkcji. Za odpowiedzi bardzo dziękuję.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
311 Postów

(Riggman)
Stały Bywalec
dopoki nie nauczysz sie jezyka lepiej niz dobrze to bedziesz musial machac lopata
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Krzysztof Krowicki
(KrzysztofKrowicki)
Wiking
Dzięki za odpowiedź.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
KrzysztofKrowicki napisał:
Dzięki za odpowiedź.
Nie do końca jest to prawdą.
Jest dużo stanowisk Inżynierskich gdzie w zupełności wystarcza angielski i deklaracja iż norweski jest na zaawansowanej drodze, powyżej dzień dobry i dobrej nocy.
- Jednak ten angielski nie może być dukany, a pisownia naprawdę poprawna.
Są firmy gdzie 90% kontaktów odbywa się tylko w engliszszmęglisz.