Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Praca w księgowości w Norwegii. - Norwegia

Czytali temat:
Radoslaw O Kasia K Blazej Kepa Nauka Transport Agnieszka tomaniak Onty_Ja_Gabriel_3. Wujin Bergen Bergen Adamczuk ukasz.sr (3647 niezalogowanych)
2 Posty
Wujin
(Wujin)
Wiking
Cześć!

Jestem księgową z 5 letnim doświadczeniem. Moim marzeniem było od bardzo dawna zamieszkać w Norwegii, ale nigdy nie miałam odwagi żeby to zrealizować. Uczyłam się bardzo długo Norweskiego i teraz umiem go na poziomie B1/B2. Słucham sporo podcastów i w zdecydowanej większości rozumiem o czym tam mówią. Czy jest możliwe żebym dostała pracę w zawodzie, mimo nieposiadania norweskiego obywatelstwa? Czy ktoś może zna księgową, która zaczynała w Polsce i teraz pracuje w Norwegii?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Wujin napisał:
Cześć!
Jestem księgową z 5 letnim doświadczeniem. Moim marzeniem było od bardzo dawna zamieszkać w Norwegii, ale nigdy nie miałam odwagi żeby to zrealizować. Uczyłam się bardzo długo Norweskiego i teraz umiem go na poziomie B1/B2. Słucham sporo podcastów i w zdecydowanej większości rozumiem o czym tam mówią. Czy jest możliwe żebym dostała pracę w zawodzie, mimo nieposiadania norweskiego obywatelstwa? Czy ktoś może zna księgową, która zaczynała w Polsce i teraz pracuje w Norwegii?
Samo rozumienie co się mówi i dlaczego jest dobre na budowie lub przy mopie.
Księgowa MUSI niestety znać Norweski w Mowie i PIŚMIE / czytanie i poprawne pisanie dokumentów księgowych/ nawet na początku kariery .
Wątpię by ciebie ktoś przyjął do pracy jak nie łapiesz Norweskiego systemy księgowego.
No chyba, że do parzenia kawy i takie tam inne ....
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Wujin
(Wujin)
Wiking
Dziękuję za odpowiedź.