Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Podjęcie pierwszej prscy w Norwegi w dobie Covid-19? Ważne pytania. - Norwegia

Czytali temat:
Zbigniew Karpinski Ikett Personalpartner Onty_Ja_Gabriel_3. Dariusz W Riev Andzika Patunia1993 a ukasz.sr (988 niezalogowanych)
1 Post
Riev
(Riev)
Wiking
Witam. Jestem nowym użytkownikiem, zarejestrowałem się na forum ponieważ w najbliższym czasie mam zamiar podjąć pracę w Norwegi. Dostałem już ofertę, nawet byłem na rozmowie z przyszłym szefem o pracę ponieważ jestem kierowca ciężarówki i na codzień jeżdżę i tak po Norwegi tylko że dla polskiej firmy a chce dla norweskiej. Prace mam rozpocząć niedługo bo już za niecałe dwa tygodnie, i tutaj pojawiają się moje zmarwienia i pytania. Ponieważ przeczytałem ostatnio artykuł na stronie Moja Norwegia o kolejkach do poszczególnych urzędów a jako że będę pierwszy raz w Norwegi to będzie mnie czekać całą papierologia na samym początku pobytu, w pracy będę 4 tygodnie następnie na początku października wrócę do Polski na 2 tygodnie i później znowu wracam na 4 tyg do prscy i tak w kółko. Tak bardzo mnie martwią te długie kolejki iż obawiam się że nie zdążę załatwić wszystkiego co potrzebuje żeby dnia 10 października wtedy kiedy będą wypłacane Wypłaty w tej firmie dostać swoją pierwszą wypłatę.