Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
11 Postów

(mientus)
Wiking
witam,również jestem pielęgniarką.chętnie nawiąże kontakt z osobami ktrórzy pracują w tej branzy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
139 Postów
Byk Miks
(roccobarocco)
Stały Bywalec
aktualne stawki dla pielęgniarek, które widnieją w norweskim Adecco:

( oczywiście polskie Adecco proponuje na polskiej stronie stawki od 191 NOK)

Vi tilbyr operasjonssykepleiere:

dag hverdag: fra NOK 270,-/t
kveld/natt hverdag: fra NOK 340,-/t
dag helg: fra NOK 310,-/t
kveld/natt helg: fra NOK 370,-/t
timelønn overtid: fra NOK 540,-/t etter 37,5 t
pensjonsordning og forsikring
feriepenger (12 %)

Vi tilbyr sykepleiere:

dag hverdag: NOK 250,-/t
kveld/natt hverdag: NOK 320,-/t
dag helg: NOK 290,-/t
kveld/natt helg: NOK 360,-/t
timelønn overtid: NOK 500,-/t etter 37,5 t
feriepenger (12 %)

Lønn spesialsykepleiere:

dag hverdag: fra NOK 270,-/t
kveld/natt hverdag: fra NOK 340,-/t
dag helg: fra NOK 310,-/t
kveld/natt helg: fra NOK 370,-/t
timelønn overtid: fra NOK 540,-/t etter 37,5 t
feriepenger (12 %)

Vi tilbyr intensivsykepleiere:
dag hverdag: NOK 300,-/t
kveld/natt hverdag: NOK 370,-/t
dag helg: NOK 340,-/t
kveld/natt helg: NOK 410,-/t
timelønn overtid: NOK 600,-/t etter 37,5 t
feriepenger (12 %)
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
566 Postów
HeartB
(HeartB)
Wyjadacz
stmk napisał:
Cześc. Czy Waszym zdaniem warto jest iść do szkoły pielęgniarskiej?
-------
Warto. Ale podryw jest możliwy w każdym dowolnym miejscu.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Beatcia
(Beatcia)
Wiking