Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

praca praca praca - Norwegia

Czytali temat:
(1448 niezalogowanych)
3 Posty
Daria Urban
(Daria00)
Wiking
witam mam na imie daria i mam 22 lata.poszukuje pracy przy sprztaniu jezeli ktos cos wie bardzo prosze o informacje. posiadam prawo jazdy kat b wlasny samochod i posluguje sie j angielskim, pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów

(boreasz)
Wiking
Witam, tutaj Artur. Mam 21 lat, mieszkam w Sopocie sam od 6 lat, jestem samodzielny i zaradny. Właśnie ukończyłem kurs norweskiego na poziomie podstawowym, szukam pracy w Norwegii, jestem gotów podjąć się każdej pracy, jestem młody, ambitny i pracowity. Jestem po szkole ekonomicznej, mam doświadczenie w marketingu oraz sklepie TESCO.

Mogę wyjechać w każdej chwili, nie mam niestety prawo jazdy, mam certyfikat ukończenia kursu, CV mogę podesłać drogą mailową, mój mail: artur.brzozowski93@gmail.com

Pozdrawiam i liczę, że znajdzie się ktoś kto jest w stanie mi pomóc. W razie pytań służę mailem.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Daria00 napisał:
witam mam na imie daria i mam 22 lata.poszukuje pracy przy sprztaniu jezeli ktos cos wie bardzo prosze o informacje. posiadam prawo jazdy kat b wlasny samochod i posluguje sie j angielskim, pozdrawiam

www.finn.no/finn/job/fulltime/result?sor...on=1%2F20001%2F20020
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
no to witamy ...jesteś samodzielny ,zaradny i znasz norweski
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów

(boreasz)
Wiking
ale o co chodzi?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
504 Posty
Aneta Polak
(anetapolak)
Wyjadacz
boreasz napisał:
ale o co chodzi?

o ten tramwaj... co nie chodzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów

(boreasz)
Wiking
boki zrywać...