Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(1450 niezalogowanych)
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Karol.Ky napisał:
boreasz napisał:
Witam, tutaj Artur. Mam 21 lat, mieszkam w Sopocie sam od 6 lat, jestem samodzielny i zaradny. Właśnie ukończyłem kurs norweskiego na poziomie podstawowym, szukam pracy w Norwegii, jestem gotów podjąć się każdej pracy, jestem młody, ambitny i pracowity. Jestem po szkole ekonomicznej, mam doświadczenie w marketingu oraz sklepie TESCO.

Mogę wyjechać w każdej chwili, nie mam niestety prawo jazdy, mam certyfikat ukończenia kursu, CV mogę podesłać drogą mailową, mój mail: artur.brzozowski93@gmail.com

Pozdrawiam i liczę, że znajdzie się ktoś kto jest w stanie mi pomóc. W razie pytań służę mailem.

Samodzielny i zaradny? To co tu robi Twoj post?

Jak masz pytania to pisz na email! czytać nie umisz?

do autora, nie pisz "każdej pracy" bo to nijak się ma to do twojego doświadczenia/wykształcenia które i tak masz kiepskie bo mając 21 lat i będąc po ekonomiku (liceum?) ile tego marketingu liznąłeś.... (sprzedaż w avon po rodzinie sie nie liczy) i pracy w tesco 2 lata góra..

nie jesteś na pewno zaradny bo mając ukończony kurs tylko krok do "prawka" (czas i cena dla zaradnych jedynie)...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Joseph napisał:
Karol.Ky napisał:
boreasz napisał:
Witam, tutaj Artur. Mam 21 lat, mieszkam w Sopocie sam od 6 lat, jestem samodzielny i zaradny. Właśnie ukończyłem kurs norweskiego na poziomie podstawowym, szukam pracy w Norwegii, jestem gotów podjąć się każdej pracy, jestem młody, ambitny i pracowity. Jestem po szkole ekonomicznej, mam doświadczenie w marketingu oraz sklepie TESCO.