Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Praca na przyszłość w norwegii. - Norwegia

Czytali temat:
JAGODA ROSTEK Tomasz Janczyk Jarosław Bruszczyński (1411 niezalogowanych)
2 Posty
Wiking
Witam, moim marzeniem jest kiedyś wyprowadzić się do Norwegii na stałe wraz z moją ukochaną, aczkolwiek jestem obecnie nauki w technikum jako informatyk, nie zagłębiałem się w rynek owego państwa, i nie jestem pewien czy aby na pewno wybrałem, orientuje się ktoś może jaki jest popyt na rynku pracy w norwegii, i na okres około +3-5 lat, nie chcę tracić czasu na naukę zawodu informatyka jeżeli okaże się że kiedyś będę miał problem ze znalezieniem pracy.
Dodatkowe pytania, jak ma się sprawa z posługiwaniem się j.angielskim w Norwegii?
Nie będzie żadnego problemu ze znalezieniem pracy i codziennym życiu bez znajomości norweskiego? Słyszałem że tam nawet osoby w wieku 15 lat potrafią posługiwać się językiem angielskim lepiej niż nasi studenci , druga jak wygląda sprawa obywatelstwa, czasem wyczytywałem że trzeba tam stale przebywać przez okres 5/10 lat bodajże, mieć potwierdzoną/udokumentowaną znajomość języka norweskiego i zrzeczenie się obecnego obywatelstwa, czy to się zgadza?
Pozdrawiam, i z góry dziękuje za każdą odpowiedź
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4101 Postów
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
Nall napisał:
jak ma się sprawa z posługiwaniem się j.angielskim w Norwegii?