Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Czy dobrze mi płaci ?? - Norwegia

Czytali temat:
ass ass (760 niezalogowanych)
19 Postów
Joanna Wiktorzak
(awik15)
Wiking
Witam
Mam do Was pytanie? Niedawno przeprowadzilam się do Oslo, dość szybko znalazłam dorywkową pracę w pewnej małej restauracji. Pracuję tam po 6 godzin, narazie się przyuczam, czy 400 nok za ten czas to dobra płaca, czy gościu ma pracowanika prawie za darmo ??? Proszę o odpowiedź ? Ile się zarabia w takim miejscu ?? Niestety jestem zielona?
Dziękuję
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Mirka33)
Wiking
Powiem tak - najnizsza stawka za godzine pracy ( legalnej ) to 115 koron , netto.
Malo Ci placi , masz umowe o prace ? Pamietaj ze w przypadku wypadku w pracy muszisz sama poniesc koszty leczenia jesli pracujesz na czarno , a wypadki sie zdazaja. Uwazaj na siebie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Joanna Wiktorzak
(awik15)
Wiking
Niestety to jest praca nielegalna. Znalałam ją po 3 dniach poszukiwań, gościu raczej mnie nie zarejestruje bo jak piszesz że mało mi płaci to raczej wyzyskuje z ludzi. Dzięki za szybką odpowedź. Narazie się jakoś zaczepiłam, nie potrzebuje na przymus pracować bo mam tutaj utrzymanie,ale zaczne rozgladać się za czymś lepiej płatnym i legalnym.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Mirka33)
Wiking
Hmm - w takim razie badz ostrozna zebys sie nie skaleczyla czyms w tej kuchni

Skoro po 3 dniach juz znalazlas prace to jestem przekonana ze dasz sobie rade !!! Gdzie w Norwegii mieszkasz ???
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Joanna Wiktorzak
(awik15)
Wiking
Mieszkam w Oslo. A ty ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
148 Postów
ciekawski ciekawski
(ciekawski)
Stały Bywalec
Mirka33 napisał: