Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca w porcie - Norwegia - Norwegia

Czytali temat:
DK_1993 quiter79 Natalia . Karol Karolek (6080 niezalogowanych)
2 Posty
Paweł Śmieja
(Smiejczew)
Wiking
Witam, jestem studentem i chciałbym poruszyć temat pracy w porcie. Na początku napiszę, że nigdy nie byłem w Norwegii.

Planuję w przyszłe wakacje na okres prawdopodobnie 2 miesięcy (lipiec, sierpień) wybrać się do Norwegii w celach zarobkowych. Nie chcę tego robić przez żadnego pośrednika, bo wolę zarobić pieniądze dla siebie a nie dla kogoś innego. Jestem dobrze zbudowany i silny. Jakie mam szanse, że po przyjeździe "w ciemno" znajdę fizyczną pracę w porcie - typu przeładunki itp? Ile można zarobić pracując fizycznie w porcie? Czy pracodawcy chętnie dają pracę ludziom, którzy na miejscu starają się o pracę?

Słyszałem, że tego typu praca jest bardzo ciężka, pracuje się czasami do 15 godzin dziennie, ale jest dobrze płatna. Ale sam nie wiem czy jest to sfera mitów czy faktów.

Jeśli ktoś miał styczność z tego typu pracą, ma jakieś namiary, albo informacje, byłbym bardzo wdzięczny za choćby radę. Wiem, zaczynam się interesować może za szybko, ale wolę mieć wszystko o wiele szybciej zaplanowane i ułożone.

Pozdrawiam, Paweł
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Smiejczew napisał:
Jestem dobrze zbudowany i silny. Jakie mam szanse, że po przyjeździe "w ciemno" znajdę fizyczną pracę w porcie - typu przeładunki itp? Ile można zarobić pracując fizycznie w porcie? Czy pracodawcy chętnie dają pracę ludziom, którzy na miejscu starają się o pracę?

Słyszałem, że tego typu praca jest bardzo ciężka, pracuje się czasami do 15 godzin dziennie, ale jest dobrze płatna. Ale sam nie wiem czy jest to sfera mitów czy faktów.