Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

[SZUKAM]Pracy w Norwegi - Norwegia

Czytali temat:
(729 niezalogowanych)
4 Posty
Sławomir Żygowski
(Slawek88GDA)
Wiking
Witam.

Mam 25 lat i poszukuję pracy w Norwegi, obecnie pracuję jako informatyk, ale niestety wiadomo jak jest w Polsce, informatyk w firmie w której pracuję jest równo wynagradzany jak kadrowa, itp.

Obecnie również kończę studia na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku informatycznym. Bronie się we wrześniu dlatego początkowo szukam pracy na kontrakty (2-3) tygodniowe.


Pracowałem również fizycznie, na terenie rafinerii gdańskiej oraz przy przezwajaniu wirników trakcyjnych, także pracy fizycznej się nie boję.

Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym.

Chciałbym początkowo załapać się do pracy, a później w miarę nauki języka przenieść się na stałe i pracować w kierunku zawodu.

Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
286 Postów

(marecki00)
Stały Bywalec
Slawek88GDA napisał:
Witam.

Mam 25 lat i poszukuję pracy w Norwegi, obecnie pracuję jako informatyk, ale niestety wiadomo jak jest w Polsce, informatyk w firmie w której pracuję jest równo wynagradzany jak kadrowa, itp.

Obecnie również kończę studia na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku informatycznym. Bronie się we wrześniu dlatego początkowo szukam pracy na kontrakty (2-3) tygodniowe.


Pracowałem również fizycznie, na terenie rafinerii gdańskiej oraz przy przezwajaniu wirników trakcyjnych, także pracy fizycznej się nie boję.

Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym.

Chciałbym początkowo załapać się do pracy, a później w miarę nauki języka przenieść się na stałe i pracować w kierunku zawodu.

Pozdrawiam.