Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Szukam pracy, prośba o cenne wskazówki :) - Norwegia

Czytali temat:
(481 niezalogowanych)
4 Posty
Andrzej Andy
(1Andy1)
Wiking
Witam wszystkich,

Mam 28 lat i również szukam pracy w Norwegii, przede wszystkim w firmach produkcyjnych na produkcji, magazynach, ogólnie fizyczne prace, ewentualnie sezonowe ale póki co ciężko to idzie.
Z wykształcenia jestem specjalistą ds. logistyki, z około 2 letnim doświadczeniem w zawodzie (logistyk, specjalista ds. zakupów). Prace magazynowe również nie są mi obce, jedyny problem to ,iż mimo ,że posiadam uprawnienia na wózki widłowe brakuje mi na nich praktyki.
Jak już zauważyłem wiekszość norweskich ofert pracy (np.serwis : www.nav.no a także inne) skierowanych jest dla osób znających język norweski, którego nie znam (posługuję się językiem ang w stopniu zaawansowanym - B2)
Może ktoś pomocny udzieli cennych wskazówek od czego zacząc, jakie strony ewentualnie śledzić, czy wysyłać cv ewentualnie bezpośrednio do pracodawców, próbować rejestrować się w agencjach pracy norweskich czy to polskich znajdujących pracę dla Polaków w Norwegii ( może ktoś polecić jakieś? ).

Bardzo dziękuję za wszelkie rady.

Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Andrzej Andy
(1Andy1)
Wiking
alexkawa napisał:
1Andy1 napisał: